H
hopo
Vieras
Muutama kuva ulkoyksiköstä
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

janti sanoi:Pipe Temp -anturi on eri paikassa kuin Panassa. Ilmeisesti se sijaitsee juuri ennen kompuraa kuivaimen jälkeen. Hiukan heppoisesti kiinni, mutta toimii niin pitkään kuin banditside pysyy tiukkana.
Joppe112 sanoi:Tuo ohjauskortti on ainakin tehty todella karkealla isojen komponenttien karvahattutekniikalla jos vertaa nykyiseen elektronisten komponenttien ladontatekniikkaan robottiautomatiikalla. Tämä ei ole Ultimatea vastaan toteamus vaan saattaapi päteä laajemminkin tuon ilmansuunnan kokoonpanoihin. Jos tommoiset piirit pistettäisiin kasaan nykyelektoriniikan standardeilla, niin kortti olisi varmaan max 1/3 - 1/4 kooltaan pienempi. No, koska kyseessä on aito "made in China" tuote niin tn käsityö on edelleen se halvempi tapata toteuttaa näitä juttuja kuin pistää robotti hihnalla hommiin.
tet on oikeassa ja minä väärässä. Kennoston lämpötila anturia Pipe Temp (Sanyossa Coil Termistor) ei kuvissa näkynyt.tet sanoi:Minä ymmärtäisin että tuo on kompuralta lähtevä putki, ja kyseessä kuumakaasun anturi (compressor discharge temp). :-\janti sanoi:Pipe Temp -anturi on eri paikassa kuin Panassa. Ilmeisesti se sijaitsee juuri ennen kompuraa kuivaimen jälkeen. Hiukan heppoisesti kiinni, mutta toimii niin pitkään kuin banditside pysyy tiukkana.
Tuolla pilkistää ainakin toinen reikä pääty kennoston allatimde sanoi:onko pohjapellissä enemmän kuin kuvissa näkyvä reikä??
Late sanoi:Ainakin mitsun kortti on kyllä minun mielestä uudemman näköistä tekniikkaa (katsokaa galleriasta MITSUBISHI FA-25 aiheen alta)
No kyllä tuon kaapelin pitäisi riittää ainakin tehon puolesta. Panassa on vakiona (laite alunperin hankittu 01/05) 0,8 metriä 20 W/m kaapelia ja se ei oikein kovemmilla pakkasilla riitä vaan pohjalle alkaa kertyä jäätä.hopo sanoi:Löytyipä tuo merkintä tuosta kaapelista kun aikansa etsi.
40W/m
Oho, yritin pienentää kuvaa, jäi näköjään tyhjää ympärille.