Kirjoittaja Aihe: Green Hansolissa uusissa wifi yes  (Luettu 39638 kertaa)

Poissa Puppe78

• Jäsen
  • **
Vs: Green Hansolissa uusissa wifi yes
« Vastaus #135 : 17.03.18 - klo:18:13 »
"Wifi Smart" app toimii enää 2 päivää Green koneissa ja tilalle pitäisi ottaa "Ewpe smart" niminen appi.

En saa sitä toimimaan. Serverille sisään asti pääsen kyllä ja se näyttää ilmalämpöpumpun nimen. Mutta ILP on aina "disconnected" tilassa. Kertaakaan en ole Ewpellä päässyt sisään ilppiin.

Onko joku muu onnistunut pääsemään Ewpellä muuttelemaan jonkin Gree merkkisen pumpun asetuksia?
Asennappa Play-kaupasta Gree+. Käytännössä sama ohjelma kuin Ewpe smart ja mulla ainakin toimii.

Poissa Scroll

• Lämpöpumppuaktiivinen
« Vastaus #136 : 17.03.18 - klo:19:11 »
Asennappa Play-kaupasta Gree+. Käytännössä sama ohjelma kuin Ewpe smart ja mulla ainakin toimii.

Just tänään asensin uudestaan, se ollut mulla aiemmin, ei toimi sekään nyt...hmmm. Prkl.

Vain tuo vanha appi toimii. Pääsen kyllä sisään serverille noilla uusilla apseilla. Mitä hittoo...kivaa tämmöiset softa joita asiakkaat saa pähkiä eikä mitään tukea missään?
alan amatihenkilö

Poissa VesA

• Foorumin ylläpitäjä
« Vastaus #137 : 17.03.18 - klo:19:16 »
Just tänään asensin uudestaan, se ollut mulla aiemmin, ei toimi sekään nyt...hmmm. Prkl.

Vain tuo vanha appi toimii. Pääsen kyllä sisään serverille noilla uusilla apseilla. Mitä hittoo...kivaa tämmöiset softa joita asiakkaat saa pähkiä eikä mitään tukea missään?

No - Microsoft päätti että se lopettaa Outlook Web accessia käyttävien appsien toiminnan Androidissa ja iosissa ensi kuussa, en tiedä millä konstilla, ehkä sinne tulee 'päivitys'. Sehän se on näiden palvelujen idea - täysi kontrolli.
2 * Argo AWI35AHL
Ultimate 8 Pro Basic ( Gree )
Ultimate 10 Inverter ( Midea )
Vaillant VWS141/2

Paikalla tj86430

• Konkari
« Vastaus #138 : 01.04.18 - klo:13:37 »
Sain sekä Ewpen että Gree+:n tunnistamaan ja rekisteröimään laitteen "Add appliance"-toiminnossa "Search appliance" -> "Appliance is registered to Ewpe Smart Cloud" -> "Done" kaikkiin tulee checkmark, ja sen jälkeen "Configuration is completed, return to the homepage now", mutta sitten tulee "Failed in downloading 10002 plugin" ja App:in etusivulla näkyy edelleen vain "Find new device" ja kun sen alla oleva ikonia klikkaa, tulee vaan sama virheilmoitus "Failed in downloading 10002 plugin".

Onkos kukaan saanut tällaista ongelmaa ratkaistua?

Poissa jamppa00

• Tulokas
  • *
« Vastaus #139 : 08.04.18 - klo:21:09 »
Sain sekä Ewpen että Gree+:n tunnistamaan ja rekisteröimään laitteen "Add appliance"-toiminnossa "Search appliance" -> "Appliance is registered to Ewpe Smart Cloud" -> "Done" kaikkiin tulee checkmark, ja sen jälkeen "Configuration is completed, return to the homepage now", mutta sitten tulee "Failed in downloading 10002 plugin" ja App:in etusivulla näkyy edelleen vain "Find new device" ja kun sen alla oleva ikonia klikkaa, tulee vaan sama virheilmoitus "Failed in downloading 10002 plugin".

Onkos kukaan saanut tällaista ongelmaa ratkaistua?

Täällä sama virheilmoitus, juuri asennettu u crown ja Gree+ ohjelma androidille. Toivottavasti joku muukin on törmännyt samaan ja ratkaissut ongelman?

Poissa jamppa00

• Tulokas
  • *
« Vastaus #140 : 11.04.18 - klo:23:00 »
Kas kummaa.. satuin eilen kokeilemaan kännykkäsoftaa ja alkoi toimimaan ilman että täytyi tehdä mitään. Latasi pluginin ok ja etäohjaus toimii sen jälkeen.
Liekö Gree päivittänyt softaansa tai sitten ohjelma/asennus vain vaati aikaa linkittyäkseen tms.
Mutta ongelma ratkesi, syy ei:)

Saitko tj86430 omaasi toimimaan vielä?

Tässä Gree+ ohjelmassa ei taida olla ominaisuutta jolla näkisi huonelämpötilan?

Paikalla tj86430

• Konkari
« Vastaus #141 : 12.04.18 - klo:06:30 »
Saitko tj86430 omaasi toimimaan vielä?
Minulla antaa edelleen saman herjan, tosin en ole nyt samassa tilassa/verkossa pumpun kanssa - tarvitseeko tuota pluginin latausta varten olla?

edit: nyt onnistui. Väittää tosin, että laite on "Disconnected", mutta siinä ei sinänsä ole mitään uutta, niinhän se vanhakin väitti suurimman osan aikaa. Sain laitteen näkymään sekä Ewpessä että Gree+:ssa, mielenkiintoinen ero on, että jälkimmäinen näyttää saman kahdeksanmerkkisen laitetunnuksen joka on esim. laitteen oman wifin tunnus, Ewpe sen sijaan näyttää jonkin kuusimerkkisen tunnuksen jossa on "AC" ja neljä numeroa.
« Viimeksi muokattu: 12.04.18 - klo:07:14 kirjoittanut tj86430 »

Poissa Potso

• Tulokas
  • *
« Vastaus #142 : 15.04.18 - klo:15:27 »

edit: nyt onnistui. Väittää tosin, että laite on "Disconnected", mutta siinä ei sinänsä ole mitään uutta, niinhän se vanhakin väitti suurimman osan aikaa. Sain laitteen näkymään sekä Ewpessä että Gree+:ssa, mielenkiintoinen ero on, että jälkimmäinen näyttää saman kahdeksanmerkkisen laitetunnuksen joka on esim. laitteen oman wifin tunnus, Ewpe sen sijaan näyttää jonkin kuusimerkkisen tunnuksen jossa on "AC" ja neljä numeroa.
[/quote]

Ei onnistu millään. Edellinen versio toimi suht ok. Samsungin tabletilla tai kännykällä ei onnistu. Miten olette saaneet yhteyden toimimaan? Hermot kiristyy..

Poissa jamppa00

• Tulokas
  • *
« Vastaus #143 : 15.04.18 - klo:23:20 »
Minulla antaa edelleen saman herjan, tosin en ole nyt samassa tilassa/verkossa pumpun kanssa - tarvitseeko tuota pluginin latausta varten olla?

Samassa tilassa/verkossa: mä olin/olen pumpun kanssa ihan eri paikkakunnilla eli 4G:n kautta.