Kirjoittaja Aihe: GREE U-Crown 35-A/W harkinnassa, kokemuksia/tietoa?  (Luettu 956 kertaa)

Poissa ControlMaster

• Tulokas
  • *
Kyseinen pumppu kiinnostaa ja täällä näkyy olevan U-Crownien omistajiakin. Löysinkin jo toisesta ketjusta etäohjausongelman yhteydestä, että ylläpitolämpötilan voisi kytkeä myös etänä androidissa wifi smart sovelluksella. Sellaista asiaa en käyttöohjeestakaan löytänyt, että miten pumppu toimii sähkökatkon jälkeen. Käynnistyykö samoilla asetuksilla kuin oli virtakatkoksen alkaessa?

Muitakin havaintoja vastaanotetaan mielellään, tarkoitus olisi asentaa se mökille, jossa ylläpitolämpötila talvella käytössä muutaman kuukauden. Nettiyhteys siellä on.

Kiitos kommenteista jo etukäteen  :)

Poissa Sami68

• lämpöpumppumyyjä/-asentaja
Vs: GREE U-Crown 35-A/W harkinnassa, kokemuksia/tietoa?
« Vastaus #1 : 05.10.17 - klo:21:42 »
Toimii hienosti velipojan mökillä. Kusee todella reippaasti vettä eli ota tuo huomioon asennuksessa ja ylläpidossa.

Poissa tj86430

• Aktiivinen keskustelija
Vs: GREE U-Crown 35-A/W harkinnassa, kokemuksia/tietoa?
« Vastaus #2 : 05.10.17 - klo:22:02 »
Minulla on nyt ollut vajaan vuoden tuollainen mökillä. Itse pumppuun olen tyytyväinen, hyvin on lämmittänyt. Wifi on vähän ongelmallinen, yleensä jossain vaiheessa appi lakkaa saamasta yhteyttä pumppuun ja yhteyden pystyttäminen uudestaan vaatii pumpun wifin resetointia. Kondenssivettä tulee tosiaan aika paljon. Nähdäkseni käynnistyy samoilla asetuksilla sähkökatkon jälkeen.