M
metska
Vieras
Tiedustelisin kuinka usealla on ollut H11 hälytys ja siitä johtuen ulkoyksikköön vaihdettu "elektroniikkaboksi"?
Itse olen 2008 lopulla asennuttanut käyttöön ja eilen paukahti H11 ruutuun ja ulkoyksikkö on pois pelistä.
Luin keskustelun http://lampopumput.info/foorumi/index.php?topic=5091.0 että muillakin on ongelmia ollut ja Anakonda kommentoi, että jopa Ahlsellillla olisi ollut "vaihtokampanja" boksille vaikkei siinä olisi ollut vikaa? Eli viittaako vika valmistusvikaan kortissa? Täällä Ruotsissa eivät maininneet asiasta mitään kun mainitsin tästä Suomen keskustelusta.
Täällä Ahlsellin palvelut eivät edelleenkään valittavasti vakuuta. Kysellessäni huoltoa vastasivat vain, että mikä osa pitää tilata ja vaihtaa, mutta kuka, mistä, miten ja miten täällä käytössä oleva yhtiön viiden vuoden "turvavakuutus" pömpelille toimii. Kyselin myös sisäyksikön uudesta ohjelmistosta, niin vastauksesta ymmärsin, että ulkoyksiön osan vaihdolla sekin päivittyy, mutta käsitykseni mukaan näin ei kyllä tapahdu?
Itse olen 2008 lopulla asennuttanut käyttöön ja eilen paukahti H11 ruutuun ja ulkoyksikkö on pois pelistä.
Luin keskustelun http://lampopumput.info/foorumi/index.php?topic=5091.0 että muillakin on ongelmia ollut ja Anakonda kommentoi, että jopa Ahlsellillla olisi ollut "vaihtokampanja" boksille vaikkei siinä olisi ollut vikaa? Eli viittaako vika valmistusvikaan kortissa? Täällä Ruotsissa eivät maininneet asiasta mitään kun mainitsin tästä Suomen keskustelusta.
Täällä Ahlsellin palvelut eivät edelleenkään valittavasti vakuuta. Kysellessäni huoltoa vastasivat vain, että mikä osa pitää tilata ja vaihtaa, mutta kuka, mistä, miten ja miten täällä käytössä oleva yhtiön viiden vuoden "turvavakuutus" pömpelille toimii. Kyselin myös sisäyksikön uudesta ohjelmistosta, niin vastauksesta ymmärsin, että ulkoyksiön osan vaihdolla sekin päivittyy, mutta käsitykseni mukaan näin ei kyllä tapahdu?
harmi vain että minulla sattuu olemaan kylmähuoltofirma. Huollamme ja korjaamme mm sanyon, carrierin, niben, ivt:n,ym. laitteita.