Tilattu 2.5-11 pohjoiseen ilmastoon tehtaalla Hot Pipellä varusteltu Hitachi Nordic RAS-25 ilmalämpöpumppu, asennettu 30.5-11 ns.etelänmalli Hitachi ilman Hot Pipe tehdasvarustelua.
TILAUS:
Tilaan XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX Hitaschi ilmalämpöpumpun tarjouksen perusteella.
Lainaus tarjouksesta:
>TARJOUS: Hinta sama : Tampereella tai Porissa, Hitachi Premium RAS25 - SX8 : xxxxxxx Sis.Alv. Asennettuna Porissa xxxxxxxxx.Sis.Alv.
Saisiko sähkönsyötön lähelle sisäyksikköä valmiiksi? Käyttöohjeet,tekniset tiedot Suomenkieliset suraa mukana. Ajastustoimintoja on.
Ystävällisin Terveisin
Myyjäliike/myyjä
XXXXXXXXXXXX<
Vastasin: Sähkönsyöttö saadaan viereen ja korotettu sokkeliteline paikalle.
( tarjouksen tekijä on Sulpun jäsen ja Tukesin ehdot täyttävä jälleenmyyjäliike samoin asentaja)
Kun pojan kanssa asensimme ulkoyksikön alle sulatusvesiä varten viemäröintiä varustettuna sulatuskaapelilla, vaikka kuinka tirkistelimme pohjapellin reijistä ja tuuletusäleikön raosta emme havainneet sitä ( foorumilla kuva ) http://lampopumput.info/foorumi/index.php?topic=10370.msg124598#msg124598
kuvan kaltaista kupariputkea Hot Pipe, joka keskustelijoiden mukaan on 25:sessa ollut alusta saakka tehdasvarusteena, ja nykyään tehtaalta tullessa jo RAS-18.
SAIN VIELÄ VAHVISTUKSEN ASIAANI KO.HITACHIN OMISTAJILTA VALOKUVIEN KERA MUKAVILTA FOORUMILAISILTA, SIITÄ KIITOS /g050
Delekoin asiasta myyjäliikkeelle/myyjälle 31.8-11 ja 2.9-11 mutten saanut kahteen eri viestiini vastausta. Sain myyjän vihdoin puhelimella kiinni 6.9-11, kerroin että ulkoyksikössä ei ole sitä tehdasvarusteltua pohjan sulanapitovarustusta Hot Pipeä, sanoi vaan paatoksella eikä kuunnellut mitä sanoin, ei siinä mitään ”vastuksia” ole. ”Käski”ottamaan yhteyden maahantuojaan, antoi s -postiosoitteen josta en saanut selvää ja löi ”luurin” korvaan.
Käyttöönottopöytäkirjassa on ruksattu kohta: Automaattinen ulkoyksikön sulatustoiminto käyty läpi
Kysyin asentajalta kun ulkoyksikkö oli telineellä ja alipainepumppu käynnissä ja joimme kahvit, että kai siinä on se”foorumillakin” mainostettu Hot Pipe? Vastaus oli: On se siinä!
Samana päivänä 6.9-11 kun myyjä löi luurilla, otin yhteyden maahantuojan Ahlsell Oy: toimialajohtaja Panu Lammiin ( tuli töihin 7.9-11 ).
Vaadin että ns. etelänmalli vaihdetaan pohjoiseen ilmastoon tehdasvarusteltuun NORDIC malliin, eli Hitachi Premium RAC-25SX8N ( ulkoyksikkö ) ja RAS-25SX8N ( sisäyksikkö ) ja myös oikeilla ”soffilla” varustettuna.
En hyväksy mitään jälkiasennusputkia laitettavaksi ulkoyksikköön koska tilasin Nordic Hitachin Hot Pipe tehdasasennuksella, jonka odotin myös saavani.
Hitachi on maksettu eräpäivään mennessä.
Ps odotan nopeaa maahantuojan vastausta ja myös oikeaa tehdasvarusteltua Nordic pumppua koska lämmityskausi on alkanut!
Hitachin ostamaltani liikkeeltä/myyjältä en odota saavani minkäänlaista apua mahdollisiin pulmiin koskien pumppua, eli en ole aukaisemassa hänelle ovia enkä enään ota yhteyttä, tämän kerroin maahantuojalle s -postiviestissäni eli jokin muu virallinen Tukesin ym ehdot täyttävä rehellinen toimija saa toimittaa oikean Hitachin.
Yksi mätämuna myyjien korissa pilaa mielestäni hyvän Hitachin maineen, olenko ainoa jolle on käynyt näin?
Tähänastiset kokemukset, itselle 2 ILP:tä ja pojalle aikaisemmin jo yhden tilanneena on mennyt mielestäni suhkoht mallikkaasti! Minussako tilaajassa vika, mielestäni asia ei mennyt hyvän kauppiastavan mukaisesti
KERRON MISÄ MENNÄÄN JA JOS ASIA SAA ONNELLISEN LOPUN!
TILAUS:
Tilaan XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX Hitaschi ilmalämpöpumpun tarjouksen perusteella.
Lainaus tarjouksesta:
>TARJOUS: Hinta sama : Tampereella tai Porissa, Hitachi Premium RAS25 - SX8 : xxxxxxx Sis.Alv. Asennettuna Porissa xxxxxxxxx.Sis.Alv.
Saisiko sähkönsyötön lähelle sisäyksikköä valmiiksi? Käyttöohjeet,tekniset tiedot Suomenkieliset suraa mukana. Ajastustoimintoja on.
Ystävällisin Terveisin
Myyjäliike/myyjä
XXXXXXXXXXXX<
Vastasin: Sähkönsyöttö saadaan viereen ja korotettu sokkeliteline paikalle.
( tarjouksen tekijä on Sulpun jäsen ja Tukesin ehdot täyttävä jälleenmyyjäliike samoin asentaja)
Kun pojan kanssa asensimme ulkoyksikön alle sulatusvesiä varten viemäröintiä varustettuna sulatuskaapelilla, vaikka kuinka tirkistelimme pohjapellin reijistä ja tuuletusäleikön raosta emme havainneet sitä ( foorumilla kuva ) http://lampopumput.info/foorumi/index.php?topic=10370.msg124598#msg124598
kuvan kaltaista kupariputkea Hot Pipe, joka keskustelijoiden mukaan on 25:sessa ollut alusta saakka tehdasvarusteena, ja nykyään tehtaalta tullessa jo RAS-18.
SAIN VIELÄ VAHVISTUKSEN ASIAANI KO.HITACHIN OMISTAJILTA VALOKUVIEN KERA MUKAVILTA FOORUMILAISILTA, SIITÄ KIITOS /g050
Delekoin asiasta myyjäliikkeelle/myyjälle 31.8-11 ja 2.9-11 mutten saanut kahteen eri viestiini vastausta. Sain myyjän vihdoin puhelimella kiinni 6.9-11, kerroin että ulkoyksikössä ei ole sitä tehdasvarusteltua pohjan sulanapitovarustusta Hot Pipeä, sanoi vaan paatoksella eikä kuunnellut mitä sanoin, ei siinä mitään ”vastuksia” ole. ”Käski”ottamaan yhteyden maahantuojaan, antoi s -postiosoitteen josta en saanut selvää ja löi ”luurin” korvaan.
Käyttöönottopöytäkirjassa on ruksattu kohta: Automaattinen ulkoyksikön sulatustoiminto käyty läpi
Kysyin asentajalta kun ulkoyksikkö oli telineellä ja alipainepumppu käynnissä ja joimme kahvit, että kai siinä on se”foorumillakin” mainostettu Hot Pipe? Vastaus oli: On se siinä!
Samana päivänä 6.9-11 kun myyjä löi luurilla, otin yhteyden maahantuojan Ahlsell Oy: toimialajohtaja Panu Lammiin ( tuli töihin 7.9-11 ).
Vaadin että ns. etelänmalli vaihdetaan pohjoiseen ilmastoon tehdasvarusteltuun NORDIC malliin, eli Hitachi Premium RAC-25SX8N ( ulkoyksikkö ) ja RAS-25SX8N ( sisäyksikkö ) ja myös oikeilla ”soffilla” varustettuna.
En hyväksy mitään jälkiasennusputkia laitettavaksi ulkoyksikköön koska tilasin Nordic Hitachin Hot Pipe tehdasasennuksella, jonka odotin myös saavani.
Hitachi on maksettu eräpäivään mennessä.
Ps odotan nopeaa maahantuojan vastausta ja myös oikeaa tehdasvarusteltua Nordic pumppua koska lämmityskausi on alkanut!
Hitachin ostamaltani liikkeeltä/myyjältä en odota saavani minkäänlaista apua mahdollisiin pulmiin koskien pumppua, eli en ole aukaisemassa hänelle ovia enkä enään ota yhteyttä, tämän kerroin maahantuojalle s -postiviestissäni eli jokin muu virallinen Tukesin ym ehdot täyttävä rehellinen toimija saa toimittaa oikean Hitachin.
Yksi mätämuna myyjien korissa pilaa mielestäni hyvän Hitachin maineen, olenko ainoa jolle on käynyt näin?
Tähänastiset kokemukset, itselle 2 ILP:tä ja pojalle aikaisemmin jo yhden tilanneena on mennyt mielestäni suhkoht mallikkaasti! Minussako tilaajassa vika, mielestäni asia ei mennyt hyvän kauppiastavan mukaisesti
KERRON MISÄ MENNÄÄN JA JOS ASIA SAA ONNELLISEN LOPUN!