Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
janti sanoi:Juu poistivat näköjään etusivulla olleen linkinkin. ???
Jormis sanoi:MAXIMAN HYPER INVERTER II (SRK/SRC-ZGX-SA) on
standardimallista (SRK/SRC-ZGX-S) poiketen valmistettu
pohjoisiin olosuhteisiin. Merkintä “NORDIC MODEL FOR LOW
TEMPERATURE USAGE” tarkoittaa että:
• Ulkoyksikön pohjalevy on rei´itetty sulatuksessa
tapahtuvan vedenpoiston helpottamiseksi.
• Termostaattiohjattu pohjalevynlämmitin pitää reiät
sulina myös erittäin alhaisissa ulkolämpötiloissa.
• Lämpöeristys kompressorin ympärillä parantaa
käyttövarmuutta.
• Suurempi suodatinkuivain
kylmäainepiirissä parantaa
käyttövarmuutta ja nostaa
laitteen elinikää.
• Modifoitu ohjausohjelma,
joka parantaa suorituskykyä
alhaisissa ulkolämpötiloissa
http://www.pumppumestarit.fi/kuvat2/Maximan_esite_web.pdf
Reuhka sanoi:Itsellä tuo -S malli.Kuukausi sitten vaihdettu takuuseen ulkoyksikkö ja sama -S malli.Pitäisikö alkaa vaatimaan vaihtoa tuohon -SA malliin, koska olen mielestäni ostanut sellaisen vehkeen jonka pitäisi kestää jopa -25 asteen pakkaset?
Ensimmäinen ulkoyksikkö meni ihan mykäksi ja oli silloin jo puhetta että suomeen tuotu nuita "ei nordic" malleja.Voisko tuossa nykyisessä olla samat ominaisuudet kuin -SA mallissa? esim modauksella.
Jään ja huurteen kertyminen on mielestäni edelleen epänormaalin suurta.
(ulko-yks)...Kommentteja!??pumputin sanoi:HEH!![]()
• Ulkoyksikön pohjalevy on rei´itetty sulatuksessa
tapahtuvan vedenpoiston helpottamiseksi.
• Termostaattiohjattu pohjalevynlämmitin pitää reiät
sulina myös erittäin alhaisissa ulkolämpötiloissa.
Jes,kyllä reiät on...MUTTA PAKKASELLA reiät pikkuhiljaa sulatusjakson jälkeen ..kun vesi EI kerkeä poistua pelliltä sulatusjakson aikana, menee pikkuhiljaa JÄÄHÄN!(loppupeleissä,jääpuikoilla) Ohjelmassa ois tehtävä muutos>>SULATUSJAKSO,,pitemmäksi ,kuin n. 6 min??Jotta kerkeis poistuu vesi pelliltä!?SULATUS JAKSO on mielestäni ohjelmoitu liian hätäiseksi.Ja sulanapitovastus myös pitempään päällä'!?ON LASKETTU COP luku liian tarkalle ,toiminnan suhteen. Muuten ,kyllä lämpöä piisaa kaikesta huolimatta. SRC25ZFX-SA(ulko-yks)...Kommentteja!??
Mikä on kone? Mulla on toi SRC25 ZFX-SA (eli..onkos tää nyt tää pohjoseen tarkotettu malli ??) Tarkkailtu on täälläkin,toimintaa.. alapuoli jäätyy..noin 10cm .Ulko-yksikkö.Mutta lämmintä kyllä kämpässä riittää.. kun vaan "! palikasta komentaa"Jormis sanoi:Meillä tulee kyllä myös jääpuikkoja, MUTTA reikien viereen. Ei siis vaikuta mitenkään veden tippumiseen. Sulatusjaksoja olen tarkkaillut ja kyllä kestää yleensä pidempään kuin 6min, lähemmäs 10min ne on. Joskus jopa ikäänkuin olisi 2 sulatusta peräkkäin, ainakin valon mukaan, eli vilkkuu...palaa yhtäjaksoisesti vähän aikaa...vilkkuu.
2 kuukautta toiminut moitteetta. Jatkamme tarkkailua.
hirwi sanoi:Reuhka sanoi:Itsellä tuo -S malli.Kuukausi sitten vaihdettu takuuseen ulkoyksikkö ja sama -S malli.Pitäisikö alkaa vaatimaan vaihtoa tuohon -SA malliin, koska olen mielestäni ostanut sellaisen vehkeen jonka pitäisi kestää jopa -25 asteen pakkaset?
Ensimmäinen ulkoyksikkö meni ihan mykäksi ja oli silloin jo puhetta että suomeen tuotu nuita "ei nordic" malleja.Voisko tuossa nykyisessä olla samat ominaisuudet kuin -SA mallissa? esim modauksella.
Ostitko pumppumestareilta?
Reuhka sanoi:hirwi sanoi:Reuhka sanoi:Itsellä tuo -S malli.Kuukausi sitten vaihdettu takuuseen ulkoyksikkö ja sama -S malli.Pitäisikö alkaa vaatimaan vaihtoa tuohon -SA malliin, koska olen mielestäni ostanut sellaisen vehkeen jonka pitäisi kestää jopa -25 asteen pakkaset?
Ostitko pumppumestareilta?
Kyllä ostin.
Eilen kävin katsomassa jäätilannetta niin kennon ulkopuolelta alareunat n.20cm matkalta aika paksussa jäässä.. Muilla vastaavaa nuissa -SA malleissa?
Sulatusjaksoja olen tarkkaillut ja kyllä kestää yleensä pidempään kuin 6min, lähemmäs 10min ne on. Joskus jopa ikäänkuin olisi 2 sulatusta peräkkäin, ainakin valon mukaan, eli vilkkuu...palaa yhtäjaksoisesti vähän aikaa...vilkkuu.
kone on tää 25ZGX-SA