T
ted
Vieras
kun on 10 asteen asetuslämpö,niin puhaltaako silloin täysillä?voiko minimi ottoteho olla 700w? onko kellään kokemusta pumpusta? hinta on ainakin kohdallaan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
ted sanoi:kun on 10 asteen asetuslämpö,niin puhaltaako silloin täysillä?voiko minimi ottoteho olla 700w? onko kellään kokemusta pumpusta? hinta on ainakin kohdallaan.
Både sanoi:meillä on ollut muutama GE testikäytössä vähän eripuolella suomea,niin täällä etelässä on ilmennyt jäätymisongelmaa..tutkimukset jatkuvat..
Raippe sanoi:No kuinka on GE-koneet pelanneet, onko lisää jäätymisongelmia havaittu? tutkimukset jatkuvat.. - mitä olette tutkineet? Onko löytynyt mitään hämminkiä? Kehuja olen testikäyttäjiltä vain kuullut mutta eka kerran kuulin nyt jäätymisistä. Käsittääkseni testattu syksystä asti tätä uutuutta joten sopivasti pahimpia talvikelejäkin on ollut heti alkuunsa, pakkasia ja erittäin vaativia nollakelin vaiheilla olevia jäätäviä ilmoja. Kiinnostaa itseäkin kun noita juuri ollaan tilattu.
hp sanoi:Onko kukaan mitannut mitsu ge 25 minimi ottotehoa lämmityksessä .voiko se olla esitteessä mainittu 700w.
Breezy sanoi:Itse kiinnostuin tästä GE25;sta isosti. Kannattaako parin sadan euron hinnan alennuksella ottaa tämä FD:n sijaan 116m2 kämppään? Myös pienempi sisäyksikön koko houkuttelee. Liekö tässä muuta käytännön eroa, kuin plasmasuodattimien puuttuminen ja pienempi lämmitysteho FD:hen verrattuna?
mikä siinä muka on plasmasuodatin siinä ei ole mitään sähköllä pelaavaa suodatintaBreezy sanoi:Itse kiinnostuin tästä GE25;sta isosti. Kannattaako parin sadan euron hinnan alennuksella ottaa tämä FD:n sijaan 116m2 kämppään? Myös pienempi sisäyksikön koko houkuttelee. Liekö tässä muuta käytännön eroa, kuin plasmasuodattimien puuttuminen ja pienempi lämmitysteho FD:hen verrattuna?
peruspumppu sanoi:mikä siinä muka on plasmasuodatin siinä ei ole mitään sähköllä pelaavaa suodatintaBreezy sanoi:Itse kiinnostuin tästä GE25;sta isosti. Kannattaako parin sadan euron hinnan alennuksella ottaa tämä FD:n sijaan 116m2 kämppään? Myös pienempi sisäyksikön koko houkuttelee. Liekö tässä muuta käytännön eroa, kuin plasmasuodattimien puuttuminen ja pienempi lämmitysteho FD:hen verrattuna?
janti sanoi:Breezy sanoi:Itse kiinnostuin tästä GE25;sta isosti. Kannattaako parin sadan euron hinnan alennuksella ottaa tämä FD:n sijaan 116m2 kämppään? Myös pienempi sisäyksikön koko houkuttelee. Liekö tässä muuta käytännön eroa, kuin plasmasuodattimien puuttuminen ja pienempi lämmitysteho FD:hen verrattuna?
Etelä-Suomessa kannattaa ottaa GE25VAH.![]()
voihan juma mitsun fd mallissa ei ole sähkösuodatinta eikä ge mallissa olen purkanut sisäyksiköt eli tiedän.janti sanoi:peruspumppu sanoi:mikä siinä muka on plasmasuodatin siinä ei ole mitään sähköllä pelaavaa suodatintaBreezy sanoi:Itse kiinnostuin tästä GE25;sta isosti. Kannattaako parin sadan euron hinnan alennuksella ottaa tämä FD:n sijaan 116m2 kämppään? Myös pienempi sisäyksikön koko houkuttelee. Liekö tässä muuta käytännön eroa, kuin plasmasuodattimien puuttuminen ja pienempi lämmitysteho FD:hen verrattuna?
peruspumppun pitäisi lueskella hiukan Mitsun Service Manuaalia ennen komentointia. Sortuu samaan mitä tuolla Toshiban puolella itse toruu. http://lampopumput.info/foorumi/index.php?topic=5831.msg73421#msg73421
Kyllä FD-mallissa (samoin kuin FA-mallissa) syötetään sähköä tuonne Plasma suodattimelle.
Sisäyksikön piirikortilla on liitin Plasma electrode unit (CN1T1) siitä tuota syötetään 2,5 V ja 12,5 V jänniteellä.
Plasma power P.C. boardilla olevalla muuntajalla tuo jännite nostetaan korkeammaksi noin 4,4 kV plasmasuodatinta varten.
http://www.mtech.cz/download/MSZ-vnitrni-strana.pdf
http://www.miba.no/documents/tekniske_manualer/msz-fd/teknisk_manual_innedel.pdf
peruspumppu sanoi:voihan juma mitsun fd mallissa ei ole sähkösuodatinta eikä ge mallissa olen purkanut sisäyksiköt eli tiedän.
service manuaalit olivat erikoneista
ted sanoi:kun on 10 asteen asetuslämpö,niin puhaltaako silloin täysillä?voiko minimi ottoteho olla 700w? onko kellään kokemusta pumpusta? hinta on ainakin kohdallaan.
Breezy sanoi:Onko tosiaan niin että GE25 ei pelitä -20c pakkasella?