Mallina AS-Z40V2
Sisäyksikön mitat LxKxS 890x250x286 mm
Antoteho +2 C 8,3 kW ja -15 C 6,1 kW
=> Nyt alkaisi tehot riittämään talon ainoaksi lämmönlähteeksikin.
Sisäyksiköstä löytyy
- lämpötila ja kosteussensorien lisäksi "ihmissensori" (=liiketunnistin ks. Daikin)
- automaattinen karkeasuodattimen putsainharja löytyy tietenkin (saman näköinen kuin Toshiballa)
- ilmanohjaimet ovat todella isot
- imuilmanluukku avautuu
Videoita
http://kaden.watch.impress.co.jp/cda/static/movie/2009/01/14/flv_01.flv
http://kaden.watch.impress.co.jp/cda/static/movie/2009/01/14/flv_02.flv
Lähteet:
http://release.nikkei.co.jp/attach_file/0209441_02.pdf
http://translate.google.com/translate?prev=hp&hl=fi&u=http%3A%2F%2Fkaden.watch.impress.co.jp%2Fcda%2Fnews%2F2009%2F01%2F15%2F3396.html&sl=ja&tl=en
http://translate.google.com/translate?prev=hp&hl=fi&u=http%3A%2F%2Fkaden.watch.impress.co.jp%2Fcda%2Fnews%2F2009%2F01%2F15%2F3396.html&sl=ja&tl=en
Tässäpä kuva uudesta sisäyksikön kennostoista. Ilmeisesti vasemmalla on Z-sarjalaisen 3-4 rivinen kenno ja oikealla perinteinen 2 rivinen. Uudessa kennossa kaasu jaetaan takakennolle 4 eri kohtaan.
Sisäyksikön mitat LxKxS 890x250x286 mm
Antoteho +2 C 8,3 kW ja -15 C 6,1 kW
=> Nyt alkaisi tehot riittämään talon ainoaksi lämmönlähteeksikin.

Sisäyksiköstä löytyy
- lämpötila ja kosteussensorien lisäksi "ihmissensori" (=liiketunnistin ks. Daikin)
- automaattinen karkeasuodattimen putsainharja löytyy tietenkin (saman näköinen kuin Toshiballa)
- ilmanohjaimet ovat todella isot
- imuilmanluukku avautuu
Videoita
http://kaden.watch.impress.co.jp/cda/static/movie/2009/01/14/flv_01.flv
http://kaden.watch.impress.co.jp/cda/static/movie/2009/01/14/flv_02.flv
Lähteet:
http://release.nikkei.co.jp/attach_file/0209441_02.pdf
http://translate.google.com/translate?prev=hp&hl=fi&u=http%3A%2F%2Fkaden.watch.impress.co.jp%2Fcda%2Fnews%2F2009%2F01%2F15%2F3396.html&sl=ja&tl=en
http://translate.google.com/translate?prev=hp&hl=fi&u=http%3A%2F%2Fkaden.watch.impress.co.jp%2Fcda%2Fnews%2F2009%2F01%2F15%2F3396.html&sl=ja&tl=en
Tässäpä kuva uudesta sisäyksikön kennostoista. Ilmeisesti vasemmalla on Z-sarjalaisen 3-4 rivinen kenno ja oikealla perinteinen 2 rivinen. Uudessa kennossa kaasu jaetaan takakennolle 4 eri kohtaan.