C
cevy1989
Vieras
Minkä moisia kokemuksia teillä on mitsubishi 20srk 20 zgx ilmalämpöpumpusta olen aikeissa ostaa sen hintaan 2350€ asennettuna
Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom.: This feature may not be available in some browsers.

cevy1989 sanoi:Minkä moisia kokemuksia teillä on mitsubishi 20srk 20 zgx ilmalämpöpumpusta olen aikeissa ostaa sen hintaan 2350€ asennettuna
IsoHeikki sanoi:Kuukausi sitten sain 2200€ hintaan, ja laskuun asennushinta 800€.
Asennuspaikkaan pitää tämän värkin kanssa kiinnittää erityistä huomiota.
Kuukauden verran ollut tuo sama versio käytössä ja suuri yllätys ja miinus ollut ulkoyksikön tuottama vesi/jäämäärä ja se että siitä ei myyjä mitenkään varoittanut. Viemäröinti pitää ehdottomasti rakentaa, mutta kun nyt on maa jäässä, niin se jää kesään. Onneksi alapuolelta maasta, ehkä n. 50 cm syvyydestä lämpöeristeiden alta löytyy sadevesiputki, johon viemäröinnin saan hoidettua. Tarvitseeko saattolämmityksen?? Oikein mainostetaan, että pohjapeltiin tehty lisää reikiä, että vesi tulee ulos. Ne joutuu viemäröinnin yhteydessä jotenkin sulkemaan.
Näillä muutaman asteen -4 - -8 pakkaskeleilläkin tulee n. 4-6 litraa/vrk. Kostealla sumuisella nollakelillä viikko sitten tuli täys sangollinen. Onneksi täällä sivuilla joku neuvoi, että pulkka on hyvä apuväline. Niin se onkin, siitä saa jään kopisteltua irti, mutta se on tehtävä joka päivä. Melkoinen työllistävä vaikutus ja roiskuu siitäkin seinään.
Tuo veden tulo ei ole merkkikohtainen vaan kelistä riippuvainen juttu, mitä kosteampi keli sitä enemmän vettä, suurinpiirtein noin. Tuo vesien roiske seinään ja sokkeliin ei ole hyvä juttu ja sitä voi koittaa korjata vaikka niin kuten tuolta kuvista näkyy www.sahkohuoltopirhonen.comoswald sanoi:Joo jos on ylimääräistä rahaa n. 500€ niin mikäs siinäTuo veden tulo ei ole merkkikohtainen vaan kelistä riippuvainen juttu, mitä kosteampi keli sitä enemmän vettä, suurinpiirtein noin. Tuo vesien roiske seinään ja sokkeliin ei ole hyvä juttu ja sitä voi koittaa korjata vaikka niin kuten tuolta kuvista näkyy www.sahköhuoltopirhonen.com

höyry16 sanoi:Moi!
Voitte esittää kysymyksiänne tähän yritykseen, tuotteisiin ja palveluun liittyen minulle![]()