Erään IVT- laitteen läheisempi tarkastelu paljastaa huijauksen.
Mitenkäs nyt käy ylihinnoitellun merkkituotteen IVT ja SULPU:n markkinoiman aidot pohjolan olohin suunnitellut laitteet eivät tarvitse sulanapitovastusta vaan kuumakaasusulatus toimii. Suoritetaanko ruotsinmaalla ns. FaceLift Sharpin tarroitus sekä vastuksen asennustyö!
Tässä asiakkaan tuohtunut kertomus asiasta:
IVT on meillekkin myyty niin , että siinä on kuumakaasusulatus. IVT ei ole mikään "hömppä"-vehje , jossa tarvitsisi olla mitään sulana pitovastuksia. Tuo sulatuskaapelin puuttuminen oikeen mainittiin erikseen.
Aivan yleisestihän on tiedossa, että IVT:ssä on kuumakaasu sulatus. No , perkele! Se tarkottaa tota ihan samaa kuumakaasusulatusta kuin jossakin Ultimatessa. Kyseessä on siis markkinointi kikka!
Vastus on CSC2 kaapeli , googlettamalla löytää , että se on Revosin kaapeli. Eli ihan sama mikä on MHI:ssä!!
Teho 50W. Kaapeli on pujotettu sähkösukkaan (sitä sellasta muoviletkua) , jonka suurimpana tarkotuksena on varmasti estää kaapelia näkymästä kennon alta!! Itse sukka oli mennyt kaapelin kuumuudesta aivan surkeaan eli rapsakkaan kuntoon.
Koneen päältä löytyy sitten kaapelin ohjaustermari.
Mitenkäs nyt käy ylihinnoitellun merkkituotteen IVT ja SULPU:n markkinoiman aidot pohjolan olohin suunnitellut laitteet eivät tarvitse sulanapitovastusta vaan kuumakaasusulatus toimii. Suoritetaanko ruotsinmaalla ns. FaceLift Sharpin tarroitus sekä vastuksen asennustyö!
Tässä asiakkaan tuohtunut kertomus asiasta:
IVT on meillekkin myyty niin , että siinä on kuumakaasusulatus. IVT ei ole mikään "hömppä"-vehje , jossa tarvitsisi olla mitään sulana pitovastuksia. Tuo sulatuskaapelin puuttuminen oikeen mainittiin erikseen.
Aivan yleisestihän on tiedossa, että IVT:ssä on kuumakaasu sulatus. No , perkele! Se tarkottaa tota ihan samaa kuumakaasusulatusta kuin jossakin Ultimatessa. Kyseessä on siis markkinointi kikka!
Vastus on CSC2 kaapeli , googlettamalla löytää , että se on Revosin kaapeli. Eli ihan sama mikä on MHI:ssä!!
Teho 50W. Kaapeli on pujotettu sähkösukkaan (sitä sellasta muoviletkua) , jonka suurimpana tarkotuksena on varmasti estää kaapelia näkymästä kennon alta!! Itse sukka oli mennyt kaapelin kuumuudesta aivan surkeaan eli rapsakkaan kuntoon.
Koneen päältä löytyy sitten kaapelin ohjaustermari.