R
rtm-48
Vieras
Moi. En tiedä kuuluuko tämän otsikon alle tää mun juttuni mut kerronpahan asiani. Mulla on mitsun fa-35 pumppuna ja ei muuta ongelmaa kuin puhallin moottori. Kone oli ns. ruotsista tuotu joten ikäänkuin lainsuojaton kone,kuulemma. Pumpussa oli panasonikin puhallinmoottori joka vaihdettiin ns. takuuseen ja tilalle laitettiin mitsun oma moottori joka kahden vuoden jälkeen alkoi pitää "sirittävää" ääntä joka vaihdettiin tälläviikolla taas uuteen mitsun moottoriin. Kysymys kuuluukin että oliko tämä kaksi vuotta sitten vaihdettu puhallinmoottori sittenkään mitsun ja jos oli pitäiskö sen kestää pidempään kuin kaks vuotta. Mulla on moottori tässä ja sen kyljessä ei ole mitään mitsuun viittaavaa nimeä mutta tällaiset numerosarjat löytyy: RC 0J30-CG, j118H27, SIC-37CVL-D830-1A. Sitten on vielä tällainen jonkunlainen leimaus AJ01. Jos joku sais näistä yhtään selvää että onko näillä merkinnöillä oleva moottori mitsun niin olisin vastauksesta kiitollinen. Moottorin kuori on valkoinen. Vielä kysyisin että onko kukaan näihin vaihtanut itse laakerin jolloin uskoisin että tästä sais ihan toimivan pelin... :