AQUAREA Service Cloud, pysyvät lukuoikeudet

Catrik

Tulokas
Käytössä WH-MXC09H3E8 pumppu, jonka toimintoja seuraan Service Cloudista. Oletuksena tässä on "Käyttöoikeudet: pyynnöstä", eli 2 viikon välein pitää pyytää oikeudet itseltä uudestaan.

Jossain ohjeissa luki, että voi antaa myös pysyvät oikeudet, joko asetuksten muokkaamiseen tai pelkkään tietojen katseluun, mutta en löydä mistään miten tätä asetusta voi muuttaa?

E: niin nämä muut vaihtoehdot näkyi täällä Smart Cloudissa, kun lähettää Service Cloudista huoltopyynnön. Mutta en ymmärrä miten tätä valintaa voi muuttaa.

Liitteet

• Screenshot 2023-10-17 101038.png
    Screenshot 2023-10-17 101038.png
    220 KB · Katsottu: 117

Sammypiru

Vakionaama
@Catrik Koita mennä SmartCloudiin (mobiililaitteella) ja sieltä oikean yläkulman kolmesta viivasta Omistaja -> Käyttäjäluettelo -> Käyttöoikeudet -alasvetovalikosta valitset "Täydet oikeudet".

ServiceCloudissahan et voi käyttöoikeuksista myöntää huollolle, koska ServiceCloudissa olet itse se huoltaja. SmartCloudissa voit myöntää kun olet se hillitön pumppaaja.

Catrik

Tulokas
  • Keskustelun aloittaja
@Catrik Koita mennä SmartCloudiin (mobiililaitteella) ja sieltä oikean yläkulman kolmesta viivasta Omistaja -> Käyttäjäluettelo -> Käyttöoikeudet -alasvetovalikosta valitset "Täydet oikeudet".

ServiceCloudissahan et voi käyttöoikeuksista myöntää huollolle, koska ServiceCloudissa olet itse se huoltaja. SmartCloudissa voit myöntää kun olet se hillitön pumppaaja.
Kiitos. Kyllä tuo valikko löytyi selaimestakin, ei tarvinu asentaa mitään kännykkäappeja. En vain ollut huomannut tuota valikkoa.

Ei tuo kuitenkaan toiminut ihan niinkuin olisin halunnut, koska tarkasteluoikeuksilla näkee pelkästään sen hetkisen tilan. Pitää olla täydet oikeudet, että näkee myös logit. Mielummin olisin jättänyt ihan turvallisuussyistä asetusten muokkausoikeudet pois, mutta ei se näytä olevan mahdollista.

kallek

Aktiivinen jäsen
Vanhaan aiheeseen kysymystä. Naapurilla Aquarea jota nyt kolmatta talvea asennusliike koittanut saada toimimaan oikein. Kävin sitä hieman tutkimassa ja sain Smart cloud appin toimimaan. Sieltä kun ei pahemmin asetuksia voi muutella niin voiko service cloudista itse käydä asetuksia katsomassa? Nyt tuolla hyväksynnässä on asennusliike täysillä oikeuksilla mutta voinko vaikka itse tehdä tilin sinne?

kallek

Aktiivinen jäsen
Itse itselleni vastaten, näkyy se onnistuvan kun tekee rekisteröitymisen pitkän kaavan kautta ja sitten itselle oikeudet smart appin kautta.

Back
Ylös Bottom