ARGO DADOS 9

Batman

Aktiivinen jäsen
Hei
Argo Dados 9 siirrettävän ilmastointilaitten kaukosäädin meni rikki. Ilmeisesti kyseistä "kuutiota" ei pysty käyttämään ilman sitä. Olen saanut sen päälle mutta en pysty säätämään toimintoja.
Osaako joku auttaa mistä saisi uuden kaukosäätimen tai sitten laitteeseen sopivan yleiskaukosäätimen.

Batman

Aktiivinen jäsen
  • Keskustelun aloittaja
Hei, eikö kukaan ole koskaan törmännyt vastaavaan ongelmaan. Saako noita kaukosäätimiä tilattua mistään, olen googlannut tunti tolkulla. Onko kellään tietoa mikä yleiskaukosäädin toimisi tuossa laitteessa?

Batman

Aktiivinen jäsen
  • Keskustelun aloittaja
argo.jpg

Jostain syystä en ainakaan itse onnistunut löytämään. Osaako joku auttaa vielä?

Batman

Aktiivinen jäsen
  • Keskustelun aloittaja
Nyt "kuutio" on alkanut laskemaan allensa. Laite viilentää toisaalla, joten en ole vielä päässyt tutkimaan löydänkö vian.
Kysellään jo valmiiksi, että onko suosituksia, mikä olisi järkevä laite jos tulee uuden hankinta eteen.

Batman

Aktiivinen jäsen
  • Keskustelun aloittaja
Purin kuution ja en löytänyt mitään syytä miksi vuotaa lattialle. Kennon alla olevassa kaukalossa sekä kohossa oli jonkin verran kuivunutta moskaa, joten epäilen sen jumittaneen ja estäneen näinollen lauhdeveden virtauksen isompaan kaukaloon.
Ostin aikoinaan "yleismallisen" kaukosäätimen laitteeseen mutten saanut sitä kunnolla koodattua. Nyttemmin hankin kuvan mukaisen kaukosäätimen ebaystä. Osaako kukaan neuvoa, kuinka saan paritettua kaukosäätimen kuution kanssa ja mukana ei tullut ohjeita. Ei toimi kunnolla pelkästään patterien laitolla.
kaukosäädin.jpg

Back
Ylös Bottom