Terve!
Eilen meille asennettiin 10kW voimala talon katolle. Tänään tuli Carunalta viesti, että asentajasi on ilmoittanut, että teille on asennettu aurinkovoimala ja sinun pitää vielä tehdä sopimus sähköyhtiösi kanssa. Nopea siirtyminen Helenin sivuille ja tietojen täyttöön meni varmaan pari minuuttia. Kaikki valmista ja klikkaus vielä, niin tulee ilmoitus " Kiitos tekemästäsi pientuotannon myyntisopimuksesta
Kiitos tilauksesta. Suuren kysynnän takia myyntimme on ruuhkautunut, joten valitettavasti odotusaika voi olla useita viikkoja. Käsittelemme tilaukset saapumisjärjestyksessä. Pahoittelut ja kiitos kärsivällisyydestäsi."
Siis ihan oikeastiko sopimuksen tekeminen voi kestää "useita viikkoja", vaikka olen heidän asiakas ja kaikki tiedot on täytetty kaavakkeihin? Onko muilla kokemuksia vastaavasta? Hienoa, että saa hyödyn juuri asennetusta voimalasta joskus vapun aikaan. Kiitos Helen!
Eilen meille asennettiin 10kW voimala talon katolle. Tänään tuli Carunalta viesti, että asentajasi on ilmoittanut, että teille on asennettu aurinkovoimala ja sinun pitää vielä tehdä sopimus sähköyhtiösi kanssa. Nopea siirtyminen Helenin sivuille ja tietojen täyttöön meni varmaan pari minuuttia. Kaikki valmista ja klikkaus vielä, niin tulee ilmoitus " Kiitos tekemästäsi pientuotannon myyntisopimuksesta
Kiitos tilauksesta. Suuren kysynnän takia myyntimme on ruuhkautunut, joten valitettavasti odotusaika voi olla useita viikkoja. Käsittelemme tilaukset saapumisjärjestyksessä. Pahoittelut ja kiitos kärsivällisyydestäsi."
Siis ihan oikeastiko sopimuksen tekeminen voi kestää "useita viikkoja", vaikka olen heidän asiakas ja kaikki tiedot on täytetty kaavakkeihin? Onko muilla kokemuksia vastaavasta? Hienoa, että saa hyödyn juuri asennetusta voimalasta joskus vapun aikaan. Kiitos Helen!