Bongauksia

felon

Aktiivinen jäsen
Aikasta paljon on tullut meidän seudulle uusia pumppuja talojen ympärille. Olen tässä parina päivänä kävellyt ja huomannut syksyn aikana noita tulleen vähän joka merkkistä! Näkyy olevan maa ja seinäteline asennukset suosituimpia. En nähnyt kuin yhden sokkeliasennuksen uusista kohteista. :D

felon

Aktiivinen jäsen
Vs: Bongauksia

Täällä lähialueella suurin lisääntyjä on ollut Panasonic 4 kpl, fujitsu/generaal 2kpl, Hitachi 2kpl , Mitsu heavy 2 kpl, Mitsu e. 1kpl , Toshiba 1kpl , Ulti 1kpl , Elektrolux 1kpl, Sanyo co2 1kpl. Noi on tullut tässä syksyn mittaan lisää.

repomies

Hyperaktiivi

Minä olen kävelyillä huomannut Mitsukannan olevan täällä todella vahvaa. No oli noita nyt muitakin merkkejä, mutta mikä yllättävää, aika monella on useampia pumppuja. Eli kaksikerroksisessa kaksi, tai talousrakennuksessa toinen.

felon

Aktiivinen jäsen

repomies sanoi:
Minä olen kävelyillä huomannut Mitsukannan olevan täällä todella vahvaa. No oli noita nyt muitakin merkkejä, mutta mikä yllättävää, aika monella on useampia pumppuja. Eli kaksikerroksisessa kaksi, tai talousrakennuksessa toinen.
Kyllä huomasin parissa 2kerroksisessa tulleen lisäpumppu yläkertaan ja yhdessä tallissa oli tullut ulti lisää joten useamman pumpun paikkoja näkyy olevan täälläkin.

janti

Moderaattori
Ylläpidon jäsen

Tässäpä linkki aikaisempaan bongausketjuun
http://lampopumput.info/foorumi/index.php?topic=2093.0

Ylös Bottom