F
faldi
Vieras
Olen hankkimassa kesämökille (50m2) ilmalämpöpumppua, ja mietin että kumpi noista kannattaisi ottaa sinne. Alunperin suunnittelin Mitsun GE25 mallia, mutta Panasonicin paremmat minimiotto- ja antotehot puoltavat Panasonicia
Panasonicin laitteista ei ole mitään kokemusta aikaisemmin, ja olisin pyytänyt apua, että onko näillä laitteilla teknisesti paljon eroa käytönnössä (sulattelu, katkot, laatu ...) jos ei noita ylläpito ja ilmanpuhdistustoimintoja oteta huomioon? Tarkoitus on pidentää mökkikautta, mutta ympärivuotiseksi lämmittäjäksi tuosta ei ole tarkoitus tulla. Mökissä on takka ja patterit apuna jos kovilla pakkasilla pitää sinne mennä
Katto on korkea harjakatto, joten kuutioita on enemmän mitä neliöt antaa ymmärtää..
Panasonicin laitteista ei ole mitään kokemusta aikaisemmin, ja olisin pyytänyt apua, että onko näillä laitteilla teknisesti paljon eroa käytönnössä (sulattelu, katkot, laatu ...) jos ei noita ylläpito ja ilmanpuhdistustoimintoja oteta huomioon? Tarkoitus on pidentää mökkikautta, mutta ympärivuotiseksi lämmittäjäksi tuosta ei ole tarkoitus tulla. Mökissä on takka ja patterit apuna jos kovilla pakkasilla pitää sinne mennä
Katto on korkea harjakatto, joten kuutioita on enemmän mitä neliöt antaa ymmärtää..