omenasoosi
Tulokas
Moi
Kesällä ukkosella ulkoyksikkö kyseisestä laitteesta taisi ottaa siipeensä. Löytyisikö keltään kyseistä laitetta, tai esim ulkoyksikön piirikorttia.
Vikakoodia ei anna, ikäänkuin lähtisi käyntiin, mutta alkaa vikaa vilkuttamaan.
Kesällä ukkosella ulkoyksikkö kyseisestä laitteesta taisi ottaa siipeensä. Löytyisikö keltään kyseistä laitetta, tai esim ulkoyksikön piirikorttia.
Vikakoodia ei anna, ikäänkuin lähtisi käyntiin, mutta alkaa vikaa vilkuttamaan.