Vesa@
Tulokas
Heips,
En saa huoneen lämpötilaa lämmitysmoodissa alle 20C vaikka kaukosäätimestä on vedetty minimiin 16C. Kellaritila jossa ei muuta lämmitystä. Kaukosäädin ja sisäyksikkö resetoitu (kaukosäätimestä).
Onko vika laitteessa vai asennuksessa vai jotain muuta? Mistä kohtaa ja miten laite mittaa lämpötilan?
Tavoite on ohjata automatiikalla asetuslämpötilaa matalammaksi kalliiden pörssisähkötuntien aikana. Voin tietysti käskeä automatiikan sammuttamaan laitteen, mutta talvella kovemmilla pakkasilla ei ehkä paras vaihtoehto.
Kiitos hyvistä ajatuksista
t-Vesa
En saa huoneen lämpötilaa lämmitysmoodissa alle 20C vaikka kaukosäätimestä on vedetty minimiin 16C. Kellaritila jossa ei muuta lämmitystä. Kaukosäädin ja sisäyksikkö resetoitu (kaukosäätimestä).
Onko vika laitteessa vai asennuksessa vai jotain muuta? Mistä kohtaa ja miten laite mittaa lämpötilan?
Tavoite on ohjata automatiikalla asetuslämpötilaa matalammaksi kalliiden pörssisähkötuntien aikana. Voin tietysti käskeä automatiikan sammuttamaan laitteen, mutta talvella kovemmilla pakkasilla ei ehkä paras vaihtoehto.
Kiitos hyvistä ajatuksista
t-Vesa