Intruder 1400
Jäsen
Onko jollain kokemuksia Panasonicin CZ25WKE mallista? Lähinnä ylläpitolämmityksen toiminta kiinnostaa.
Olenkohan ymmärtänyt oikein, että tässä mallissa voi ylläpitolämmön säätää portaattomasti +8-15 asteen väliltä mihin tahansa lämpöön?
Yleensähän pumpuissa käsittääkseni on yksi ylläpitolämpötila. Poikkeaako Panasonic tästä siis portaattomalla säädöllä?
Saakohan suodattimet irroitettua puhdistusta varten sammuttamatta pumppua? Vai onko sisäyksikön kannessa kytkin, joka sammuttaa pumpun tai aiheuttaa virhe koodin kannen avatessa laitteen käynnissä olleessaan? Pakkasella olisi fiksumpi pitää pumppu käynnissä kokoajan myös suodattimien puhdistuksen ajan.
Toiminee 10 metrin kylmäaineputkien vedolla ainakin lisätäytöllä?
Olenkohan ymmärtänyt oikein, että tässä mallissa voi ylläpitolämmön säätää portaattomasti +8-15 asteen väliltä mihin tahansa lämpöön?
Yleensähän pumpuissa käsittääkseni on yksi ylläpitolämpötila. Poikkeaako Panasonic tästä siis portaattomalla säädöllä?
Saakohan suodattimet irroitettua puhdistusta varten sammuttamatta pumppua? Vai onko sisäyksikön kannessa kytkin, joka sammuttaa pumpun tai aiheuttaa virhe koodin kannen avatessa laitteen käynnissä olleessaan? Pakkasella olisi fiksumpi pitää pumppu käynnissä kokoajan myös suodattimien puhdistuksen ajan.
Toiminee 10 metrin kylmäaineputkien vedolla ainakin lisätäytöllä?