CZ9SKE sisäyksikkö puuttuu!

Pesusieni

Jäsen
Onko kenelläkään kokemusta laittaa eripari yksiköt sisälle ja ulos?
Mulla on lähes käyttämätön vm.2017 CZ9SKE ulkoyksikkö, mutta sisäyksikkö puuttuu eikä sellaista enää ole missään saatavilla uutena.
Voiko tähän laittaa jonkun toisen Pansun sisäyksikön tai sattuisko jollain olemaan esim vaihtoon menossa kyseistä sisäyksikköä?
 

Harrastelija

Hyperaktiivi
Multi = ilppi johon saa kiinni useamman sisäyksikön. 2, 3 ja 4 sisäyksikön malleja (ja siis yksi ulkoyksikkö).
Ne sisäyksikkömallit jotka käyvät samaan multi ulkoyksikköön saattavat olla yhteensopivia.
LN mallin kanssa käy joku toinen (jota en muista) mutta se ei ole RW malli. Scanofficen sivulta löytyy multin datalehti.
 

Pesusieni

Jäsen
  • Keskustelun aloittaja
  • #7
Aivan eli tässä nyt siis puhuttiin Mitsun koneista. Täytyypä yrittää etsiä jos Panasonicin koneista löytyisi jostain vastaavaa tietoa.
 
Back
Ylös Bottom