Onko kenelläkään kokemusta laittaa eripari yksiköt sisälle ja ulos?
Mulla on lähes käyttämätön vm.2017 CZ9SKE ulkoyksikkö, mutta sisäyksikkö puuttuu eikä sellaista enää ole missään saatavilla uutena.
Voiko tähän laittaa jonkun toisen Pansun sisäyksikön tai sattuisko jollain olemaan esim vaihtoon menossa kyseistä sisäyksikköä?
Mulla on lähes käyttämätön vm.2017 CZ9SKE ulkoyksikkö, mutta sisäyksikkö puuttuu eikä sellaista enää ole missään saatavilla uutena.
Voiko tähän laittaa jonkun toisen Pansun sisäyksikön tai sattuisko jollain olemaan esim vaihtoon menossa kyseistä sisäyksikköä?