Tuommoiset 2 vaihtoehtoina korvaamaan Toshiba Daisekai 13-kokoinen 15 vuoden palvelun jälkeen.
Toiveina olisi 1) hyvä lämmityspumppu. Nykyisellä pärjää 15 asteen pakkaseen. Eli pieni lisäpotku hyvästä. Pumppua ajetaan reilusti lämmityskäytössä. 2) HA integraatio. Molemmissa taitaa olla.
Toshibaan sinällään tyytyväinen. Daikinia vaikuttaa olevan monella. Arctic White taitaa olla aaviatuksen parempi lämmityspumppu.
2500 eur sähkövedon kanssa asennushinta. Toshiba Arctic White +150eur Daisekaihin.
Olisiko raadille vahvaa mielipidettä valintaan?
Molemmat varmaan laatupelejä, niin hyvä tulee jokatapauksessa
Toiveina olisi 1) hyvä lämmityspumppu. Nykyisellä pärjää 15 asteen pakkaseen. Eli pieni lisäpotku hyvästä. Pumppua ajetaan reilusti lämmityskäytössä. 2) HA integraatio. Molemmissa taitaa olla.
Toshibaan sinällään tyytyväinen. Daikinia vaikuttaa olevan monella. Arctic White taitaa olla aaviatuksen parempi lämmityspumppu.
2500 eur sähkövedon kanssa asennushinta. Toshiba Arctic White +150eur Daisekaihin.
Olisiko raadille vahvaa mielipidettä valintaan?
Molemmat varmaan laatupelejä, niin hyvä tulee jokatapauksessa
