Olis ilpin vaihto ajankohtanen ja valinnanvaikeus vaivaa. Noin 100 neliöinen okt ja pelkällä sähköllä lämmitys. Tarjouksen oon nyt saanut mitsun Kazan arcticista ja Daikinin perfera 30 ja suunnilleen samoihin hintoihin tulisivat. Kumpi noista nyt kannattas laittaa vai joku ihan muu?