Itsellä veti Panasonic yön aikana "tilttiin", eikä suostu enää yhteistyöhön.
Uudelleen kun käynnistää, niin ulkoyksikkö pyörii hitaasti, kunnes taas sammuu, sisälle ei tule
hönkäystäkään tuosta hetkellisestä pyörinnästä.
Löytyykö täältä jotain apua, mitä seuraavaksi kokeilla?
Ulkoyksikkö: CU-HZ25XKE
Uudelleen kun käynnistää, niin ulkoyksikkö pyörii hitaasti, kunnes taas sammuu, sisälle ei tule
hönkäystäkään tuosta hetkellisestä pyörinnästä.
Löytyykö täältä jotain apua, mitä seuraavaksi kokeilla?
Ulkoyksikkö: CU-HZ25XKE