- Keskustelun aloittaja
- #41
Kysyn sinulta, kun kokemusta laitteesta siis on, että mitenkä teillä tuo sulatus puoli toimii?Meillä tuo sama pumppu hoiti ongelmitta takan kanssa lämmityksen noin 120m2 alalta, ja pakkanen kävi alimmillaan -29 lukemissa.
Nyt kun laitteen taas sain toimimaan tuntuu, että se sulattelee aika useinkin. Kun vielä
viikko sitten kovilla pakkasilla otin oikein kellolla aikaa, että meni kolme tuntia sulatusten välissä.
Vai vaikuttaako ilma niin paljon siihen?