Energy Save sisäyksikön salasana

pyryro

Tulokas
Hei!

Tuli asennettua Energy Save monoblock awh 11 ja sisäyksikkö aw11-5 ja asetuksia pitäisi päästä muuttamaan.
Mikähän mahtaa olla asentajan salasana vai oonko niin tyhmä etten löydä ohjekirjasta? :hmm:

Koitettuna minkä ohjeessa painellaan 23 12
Perus 00 00
Kaverin muistikuva 22 34

ja lukuisia muita mutta ei tunnu onnistuvan..

Andres

Aktiivinen jäsen
Sisäyksikön sivussa on tarra. Tarrassa model:...... ???

Kuitenkin on viisampi jos kauppias itse antaa salasanan. Paitsi jos säätää lämpötilan käyrää pitää ensin ajattella mitä tekee. On säätöja mitä ei voi itse säätää. Esimerkiksi veden virtausvahti. Myös veden lämpötilan mittaus on palautuvan veden lämpötila.
(Lämpötilan anturin voi vaihtaa varaajalle riippuen kaavasta mutta teoriassa myös on oikea mittauspaikka "tulos". Palautuvan veden lämpötila heijastaa talon lämpötarvetta.)
Miksi pitää vaihtaa säätöja?

pyryro

Tulokas
Kiitos, täytyy katsoa!
Ostin tämän koneen suoraan onniselta ja itse puuhastellut paikalleen. Haluaisin laittaa asetuksista esim että on puskuri varaaja ja ehkä ottaa kokeeksi pois automaattisen lämpökäyrän ja ajaa vakio lämpöä varaajaan

Andres

Aktiivinen jäsen
Joko tämä ei ole V5+ malli tai jos on sitten pitää ensin kunnolla lukea käyttöohjetta miten salasana laitetaan.

Tämän alkuperäisen manuaalin mukaan olen ainakin onnistunut:
1.Code input: When unit is in "OFF" mode, press for 5 seconds, "----" will be shown. Press (ylös) to swfit between 4 positions, and press (alas) to adjust the value of the blinking value. Press "SET" to confirm the input password. 22-34. If the password is correct, "Advanced Setting" mode is activated. 2.Complete Advanced Setting menu is divided into 6 groups (Group 0~Group E). When Advanced Setting menu is activated, press (kello) to switch between each group(Group 0, A, B, C, D,E) . 3.Press(ylös) or(alas)to switch different parameters in the same group. Press "SET" to activate setting of current parameter, with its value blinks, and adjust its value by(ylös)or (alas). Press "SET" to confirm the setting. Item Sub-menu Unit Statue Operation Level Default factory

Lisäsin tuon salasanan, se ei ole manuaalissa. Samoin symbolit eivät kopioituneet joten lisäsin ne sulkuihin.

Ylös Bottom