fb & twit

ZONS

Mitsubishi Electric MSZ-FD25VA
  • Keskustelun aloittaja
Voisko sivuston laittaa "tykättäväksi" facebookiin?
Ja ehkä myös twitteriin?
Ajattelin että sitä kautta saattaisi "ilppi, vilppi ja mlppi" tulla pikkuhiljaa paremmin tutuksi facebookkaaville epäileville tuomaillekin kun kaveritkin siitä diggavat...

Samppa

Ylläpitäjä
Ylläpidon jäsen
Vs: fb & twit

Periaatteessa voisi, mutta itse "boikotoin" näitä kahta palvelua niin ei onnistu ainakaan itseltäni ;)

ZONS

Mitsubishi Electric MSZ-FD25VA
  • Keskustelun aloittaja

Eivät ne kyllä minultakaan varauksetonta kannatusta saa, mutta lähinnä tuossa kävi mielessä (ilma-)lämpöpumpputeknologian tulemista tutuksi (ja siten uskottavammaksi) laajemmalle yleisölle.

Samppa

Ylläpitäjä
Ylläpidon jäsen

No tuo boikotointi oli siksi lainausmerkeissä, että ei minulla mitään näitä palveluita vastaan ole. En vain itse käytä. En tiedä tarkalleen millainen operaatio sivuston saaminen esim fb:hen olisi, vaatiiko se että joku käyttäjä perustaa sivuston sinne omilla tunnuksillaan?

VesA

Moderaattori
Ylläpidon jäsen

Samppa sanoi:
No tuo boikotointi oli siksi lainausmerkeissä, että ei minulla mitään näitä palveluita vastaan ole. En vain itse käytä. En tiedä tarkalleen millainen operaatio sivuston saaminen esim fb:hen olisi, vaatiiko se että joku käyttäjä perustaa sivuston sinne omilla tunnuksillaan?
fb kyllä toimii vahvasti eurooppalaisen lain tuolla puolen. Näitten putiikkien toimia seurattuani ( kaikki eivät toimi julkisesti ) en uskaltaisi antaa niille vapaaehtoisesti yhtään lisää dataa.

someone

Vakionaama

Eipä tuo sivun luominen tuonne FB:hen kummanen homma ole.
Muutamaa sivua/ryhmää siellä yllä tulee pidettyä ja toimivat aika hyvin.

Ylös Bottom