Fujitsu AWYZ14LBC ongelma

TROS

Tulokas
  • Keskustelun aloittaja
Eli kyseinen pumppu alkoi vilkuttaa timer ja operation valoja. Valot vilkkuu niin että, timer 2 kertaa ja operation 7 kertaa. Kyseessä taitaa olla jokin vikakoodi?

janti

Moderaattori
Ylläpidon jäsen
Discharge temperature error

The discharge temperature error is activated. > Permanent stop.
[Diagnosis Point] Check if 2-way valve or 3-way valve is left open. Heat radiation is blocked (Inlet /outlet). Check if outdoor fan is defective (does not rotate). Refrigeration cycle defective (Refer to after mentioned "refrigerant cycle diagnosis").

Sivu 48
https://vpkollen.se/uploaded/manualer/Fujitsu/Fujitsu_AWYZ14LBC_Service_instruktioner.pdf

Olisiko kylmäaineet karussa?

TROS

Tulokas
  • Keskustelun aloittaja
Hyvin on mahdollista. Onkohan näissä vuoto ongelmia ollut vai voisiko olla vain ajanmyötä kylmäaineet karanneet. Pumpun aikaisemmasta toiminnasta tai huolloista ei siis minulla ole tietoa koska, olen vasta kuukausi sitten muuttanut tähän asuntoon.

Jolberious

Vakionaama
Hyvin on mahdollista. Onkohan näissä vuoto ongelmia ollut vai voisiko olla vain ajanmyötä kylmäaineet karanneet. Pumpun aikaisemmasta toiminnasta tai huolloista ei siis minulla ole tietoa koska, olen vasta kuukausi sitten muuttanut tähän asuntoon.
Hermeettisesti suljettu järjestelmä, ei sitä huolleta kuin auton ilmastointia.
Kylmämies paikalle vaa'an ja oheistarvikkeiden kanssa ja täytön tarkastus ekana.

pökö

Rele-aikakauden änkyrä
Asennuksessa tehty ehkä huono liitos.
Typellä n. 40 bar painetta sisään ja vuototestaus ennen R410 lisäämistä koska kylmäaine on sen verran hintavaa tällä hetkellä että sitä ei kannata koemielessä lisäillä.

Ylös Bottom