Otin käyttöön aurinkovoimalan, sitä mukaa kun lumet tippuu tehoa alkaa tulemaan. Hankalin asia koko projektissa on ollut ja on vieläkin saada laitos pilveen. Aika tuskallista on. En ole Wifi asiantuntija, mutta Shellyn sain liitettyä verkkoon helposti. Tällä Growatt Wifi palikalla homma tökkää Hotspotin muodostamiseen. Onko joku saanut pelaamaan?