Hei,
4 vuotta vanha Panasonic lakkasi eilen lämmittämästä kun yritin laittaa pumpun päälle, edellisenä päivänä vielä toimi. Käynnistyksen jälkeen ulkoyksikön flekti pyörii ja kompurasta kuuluu käyntiääni sekä sisäyksikön puhallin pyörii niin kuin kuuluukin, mutta lämpöä ei vain tule. Pumppu on tallissa ylläpitölämmityksessä ja olen ajastanut pumpun, että käy muutaman tunnin illasta, ettei lämpöpääsisi laskemaan liian alhaiseksi.
4 vuotta vanha Panasonic lakkasi eilen lämmittämästä kun yritin laittaa pumpun päälle, edellisenä päivänä vielä toimi. Käynnistyksen jälkeen ulkoyksikön flekti pyörii ja kompurasta kuuluu käyntiääni sekä sisäyksikön puhallin pyörii niin kuin kuuluukin, mutta lämpöä ei vain tule. Pumppu on tallissa ylläpitölämmityksessä ja olen ajastanut pumpun, että käy muutaman tunnin illasta, ettei lämpöpääsisi laskemaan liian alhaiseksi.