Rynnäkköhirvi
Jäsen
Moi vaan kaikille!
HZ25WKE:stä ei näyttänyt omaa keskustelua vielä olevan vaan hajanaisia viestejä siellä täällä.
Minulle tuli tänään kyseinen pumppu korvaamaan liki 10 v. vanhan Fujitsun. Pikaisina havaintoina oli tietty vanhaan verrattuna paljon hiljaisempi äänitaso ja isommat tehot. Ja emäntä tykkäsi kun nanoe X lupaa pitää hiukset ja ihon kosteampana
Sulatus on melko hiljainen ja kuuluu lähinnä kohinaa ja yksittäisiä muovin napsahduksia. -10 asteessa veti noin 2h 40min lämmitysjaksoja 3/5 puhalluksella ja kyllä sulatus olikin jo tarpeen kun satuin ulkona käymään vähän ennen sulatuksen alkua. Sulatusoperaatio vei puhalluksen pysähtymisestä puhalluksen alkuun noin 10 min.
Lämpöjä on piisannut aluksi vähän liikaakin kun laitoin pyynnön ja puhalluksen vanhan pumpun mukaan. Piti siis vähentää tehoja että ei mene liian kuumaksi sisällä.
Talona 130 neliöinen okt yhdessä kerroksessa.
Mitsun LN25 oli ensimmäinen vaihtoehto Fujitsun korvaajaksi mutta sulatuskeskustelut vähän sai arvelemaan tuota pumppua. Ei huvittaisi joutua heti mahdollisesti modaamaan uutta pumppua. Ilmeisesti tuossa Panasonicissa on enempi tehojakin kylmällä.
Comfort Cloudin asennuksessa oli vähän yhdessä vaiheessa ongelma kun piti tajuta klikata sovelluksessa yhtä painiketta, jonka en tajunnut olevan painike
Kaiken kaikkiaan olen tuohon nyt yhden päivän kokemuksella tyytyväinen.
HZ25WKE:stä ei näyttänyt omaa keskustelua vielä olevan vaan hajanaisia viestejä siellä täällä.
Minulle tuli tänään kyseinen pumppu korvaamaan liki 10 v. vanhan Fujitsun. Pikaisina havaintoina oli tietty vanhaan verrattuna paljon hiljaisempi äänitaso ja isommat tehot. Ja emäntä tykkäsi kun nanoe X lupaa pitää hiukset ja ihon kosteampana
Sulatus on melko hiljainen ja kuuluu lähinnä kohinaa ja yksittäisiä muovin napsahduksia. -10 asteessa veti noin 2h 40min lämmitysjaksoja 3/5 puhalluksella ja kyllä sulatus olikin jo tarpeen kun satuin ulkona käymään vähän ennen sulatuksen alkua. Sulatusoperaatio vei puhalluksen pysähtymisestä puhalluksen alkuun noin 10 min.
Lämpöjä on piisannut aluksi vähän liikaakin kun laitoin pyynnön ja puhalluksen vanhan pumpun mukaan. Piti siis vähentää tehoja että ei mene liian kuumaksi sisällä.
Talona 130 neliöinen okt yhdessä kerroksessa.
Mitsun LN25 oli ensimmäinen vaihtoehto Fujitsun korvaajaksi mutta sulatuskeskustelut vähän sai arvelemaan tuota pumppua. Ei huvittaisi joutua heti mahdollisesti modaamaan uutta pumppua. Ilmeisesti tuossa Panasonicissa on enempi tehojakin kylmällä.
Comfort Cloudin asennuksessa oli vähän yhdessä vaiheessa ongelma kun piti tajuta klikata sovelluksessa yhtä painiketta, jonka en tajunnut olevan painike
Kaiken kaikkiaan olen tuohon nyt yhden päivän kokemuksella tyytyväinen.