Moi !
Kesäisin tää meidän kämppä on kuin sauna. Talossa on Enervent Pingvin eAir kotilömpö ilmalämmitys johon ei viilentäviä lisäosia saa. Mikä olisi hyvä kestävä merkki pääasiassa viilentämiseen, olemme kaukolämmössä joten tuleeko lämmityksestä säästöjä talvisin ilmalämpöpumpun kautta ? Voiko tuollaisen pumpun siis jättää talveksi vallan virrattomaksi ?
Talo on kaksikerroksinen 150 neliötä ja ajattelin paikkaa rappusten kohdalle puoliväliin, joten pitäisi virtausta saada varmaankin sitten ohjattua ylös ja alas.
Olen ihan ummikko näissä asioissa, joten selkokieltä kaivataan
EDIT: tarkennettu pingvinin nimeä
Kesäisin tää meidän kämppä on kuin sauna. Talossa on Enervent Pingvin eAir kotilömpö ilmalämmitys johon ei viilentäviä lisäosia saa. Mikä olisi hyvä kestävä merkki pääasiassa viilentämiseen, olemme kaukolämmössä joten tuleeko lämmityksestä säästöjä talvisin ilmalämpöpumpun kautta ? Voiko tuollaisen pumpun siis jättää talveksi vallan virrattomaksi ?
Talo on kaksikerroksinen 150 neliötä ja ajattelin paikkaa rappusten kohdalle puoliväliin, joten pitäisi virtausta saada varmaankin sitten ohjattua ylös ja alas.
Olen ihan ummikko näissä asioissa, joten selkokieltä kaivataan
EDIT: tarkennettu pingvinin nimeä
Viimeksi muokattu: