Hei!
Onko väellä kokemusta ILP toimimisesta mökillä, joka talvet kylmillään? Itsellä mökki 6 kuukautta kylmillään ja harkinnassa oleva laitteisto on talven armoilla PohjoisKarjalan korkeuksilla. Onko näiden käytöstä jotain rajoitteita? Tietty kondenssivesi tulee huomioida mutta noin muuten.
Itsellä talossa Panan Vilp. Tuon appilla voi ohjata/seurata muitakin muitakin Panan tuotteita?
Onko väellä kokemusta ILP toimimisesta mökillä, joka talvet kylmillään? Itsellä mökki 6 kuukautta kylmillään ja harkinnassa oleva laitteisto on talven armoilla PohjoisKarjalan korkeuksilla. Onko näiden käytöstä jotain rajoitteita? Tietty kondenssivesi tulee huomioida mutta noin muuten.
Itsellä talossa Panan Vilp. Tuon appilla voi ohjata/seurata muitakin muitakin Panan tuotteita?