Moikka.
Ehdokkaat tähän mennessä: Fujitsu Nordic Master 12, Gree SP-X Nordic 35, Panasonic VZ9SKE vai Daikin Perfera N 40? Gree on 500€ halvempi kuin muut. Omia mietteitä saa myös antaa.
80-luvun omakotitalo, 114 neliötä, varaava takka.
Aikaisempaa keskustelua paikasta: https://lampopumput.info/foorumi/th...lle-ja-vanhan-ilp-n-paikka.39582/#post-766015
Ehdokkaat tähän mennessä: Fujitsu Nordic Master 12, Gree SP-X Nordic 35, Panasonic VZ9SKE vai Daikin Perfera N 40? Gree on 500€ halvempi kuin muut. Omia mietteitä saa myös antaa.
80-luvun omakotitalo, 114 neliötä, varaava takka.
Aikaisempaa keskustelua paikasta: https://lampopumput.info/foorumi/th...lle-ja-vanhan-ilp-n-paikka.39582/#post-766015