Vs: Kiinan VILP projekti alkaa
puhaltimen ilmamäärää ei tosian ole tiedossa muutakuin tuo otto teho 90W
mitkä noista kupariputkista pitäis olla eristettynä??... eristettynä tehtaalla levylämmönvaihdin + vesiputket, kompressori, ja putki kompurasta levylämmönvaihtimeen... muut putket on tuolla "tuulessa"
vaikka tuo minulla nyt joten kuten pelaa kiinnostais tuo TAMU kokeilu... onko kellään tietoa mistä vois saada ehjiä, käytettyjä... uudet on minulle liian kalliita kokeilua varten..
kyllähän nf-50 kenno taitaa olla korkeampi ainakin kuvien perusteella..zadah sanoi:Eli höyrystin on mitoitettu n. 7,5 kw:n tehoille normaalihkoissa olosuhteissa. En tiedä oliko nuo laskelmani liian optimistiset, sillä en tiedä teidän puhaltimien ilmamäärää... voi olla että arvion liian suureksi. Eli totuus voi olla kuitenkin lähempänä 5-7 kw:ia.
Tompalla pitäisi tuolla kompuralla toimia kohtuu normaalisti, mutta 3,0 copista on turha haaveilla...
NF50:n kompura on sitten aivan liikaa, jos kenno on samankokoinen.
puhaltimen ilmamäärää ei tosian ole tiedossa muutakuin tuo otto teho 90W
mitkä noista kupariputkista pitäis olla eristettynä??... eristettynä tehtaalla levylämmönvaihdin + vesiputket, kompressori, ja putki kompurasta levylämmönvaihtimeen... muut putket on tuolla "tuulessa"
vaikka tuo minulla nyt joten kuten pelaa kiinnostais tuo TAMU kokeilu... onko kellään tietoa mistä vois saada ehjiä, käytettyjä... uudet on minulle liian kalliita kokeilua varten..