Vs: Kiinan VILP projekti alkaa
Minun kyllä pitäis ehkä saada uus "low pressure" kytkin.. se muovi osa näyttää jotenkin kärsineen näköiseltä... ettei ois siitä vuotanu ulos... oiskohan täällä "suomessa" parempi laatuisia kytkimiä saatavana??
No eipä tuo kallis investointi olisi... zadah tuossa kyllä meinasi, että ei maksais vaivaa... , jos 2.4mm on 20kw tehoille ja jos tuo 1.8 on noin 11-10kw tehoille niin tuo 1.8mm taitais olla minun järjellä ajateltuna se sopiva.. vai jääkö se jossain tilanteessa liian pieneksi??nf-50 sanoi:Oli, eikä oo kallis investointi (siis se osa, työt sitten tietysti erikseen). 30 USD on tuo 2,4mm EEV + 20 USD DHL rahti kotio.Tompp@ sanoi:Pitäsköhän se minunkin pumppuun vaihtaa se pykälää pienempi EEV sehän oli nyt 2.4mm??.. eikös niillä ollu niitä 1.8mm
Menee samassa tilauksessa omani kanssa, niillä alkaa uusivuosi 6. päivä ja kestää melkein kuun loppuun (eivät siis ole töissä). Ajattelinin laittaa tilauksen sisään vasta heidän lomiensa jälkeen, kun ei tässä niin kiire ole.
Minun kyllä pitäis ehkä saada uus "low pressure" kytkin.. se muovi osa näyttää jotenkin kärsineen näköiseltä... ettei ois siitä vuotanu ulos... oiskohan täällä "suomessa" parempi laatuisia kytkimiä saatavana??