KYSYMYKSIÄ?

Regene

Aktiivinen jäsen
  • Keskustelun aloittaja
Miksi ruotsalaisomisteisen Kaukoara Oy:n ilmalämpöpumpulla tapahtuva käyttöveden lämmitys
"Jäspi Matrix" on ilmalämpöpumput kategoriassa?

Miksi minun esittämä "Käyttöveden lämmitys ilmalämpöpumpulla" siirrettiin propelihattujen kate-
goriaan?

Miksi minun esittämä uusi aihe "Lämmitys-jäähdytys-käyttövesi ilpillä" siirrettiin vanhan aiheen
alle?

Käsitykseni mukaan "Ilmalämpöpumput" kategoria on ainakin vierailijoiden keskuudessa kiinnos-
tavampi kuin "Omat modifikaatiot ja viritykset", jonka otsikkoa ei edes etusivulla esiinny.

Tuotekehitys on kallista ja vaikeaa. Kapuloita rattaisiin tulee joka taholta. Yritykseni Erpico Oy
tähtää vakavissaan tuotteen kehittämiseen ja markkinoille saattamiseen. En ymmärrä miksi suo-
malaisten pitäisi "sorsia" suomalaista yrittämistä näinä vaikeina työttömyysaikoina.

janti

Moderaattori
Ylläpidon jäsen
Vs: KYSYMYKSIÄ?

Regene sanoi:
Miksi ruotsalaisomisteisen Kaukoara Oy:n ilmalämpöpumpulla tapahtuva käyttöveden lämmitys
"Jäspi Matrix" on ilmalämpöpumput kategoriassa?
Siirretty "VILP - Muut merkit" alle. Voisi kyllä olla "ILP - Muut merkit" alla jos aihe olisi Technibel merkillä. Selkeästi ILPin lisälaite jonka voi valmiina ostaa kaupasta heti tai jälkiasennuksena myöhemmin. Ei vaadi ulkoyksikön avaamista/purkamista asennuksen vuoksi.

Miksi minun esittämä "Käyttöveden lämmitys ilmalämpöpumpulla" siirrettiin propelihattujen kate-
goriaan?
Ei tietääkseni ole sinne siirretty. Olet sen itse tuonne perustanut ja kyseessähän on "testilaitteisto" = Oma modifikaatio.
"Olen rakentanut testilaitteen, jossa tavallisella ILP:llä lämmitetään käyttövettä" http://lampopumput.info/foorumi/index.php?topic=18637.0

Tuonne se kuuluukin, koska kyseessä on olemassa olevan ILP laitteen modifiointi = jälkiasennettava ILPin lisälaite jolla tehdään lämmintä vettä.
Aihe voisi myös olla VILP-puolella tai tekniikkapuolella.

Miksi minun esittämä uusi aihe "Lämmitys-jäähdytys-käyttövesi ilpillä" siirrettiin vanhan aiheen
alle?
Uusi postaus liittyi tiivisti edelliseen aiheeseen.

Tuotekehitys on kallista ja vaikeaa. Kapuloita rattaisiin tulee joka taholta. Yritykseni Erpico Oy
tähtää vakavissaan tuotteen kehittämiseen ja markkinoille saattamiseen.
Multipostauksia ei foorumilla sallita.

Myynti-ilmoituksen voit vapaasti tehdä Myynti-kanavalle. Pyyntihinta pitää tällöin olla näkyvissä.
http://lampopumput.info/foorumi/index.php?topic=676.0

Regene

Aktiivinen jäsen
  • Keskustelun aloittaja
Vs: KYSYMYKSIÄ?

Sen tiedän, että vuosi sitten kun aloitin foorumilla, en tiennyt, että sellaista kategoriaa kuin "omat
modifikaatiot ja viritykset" on olemassakaan, joten osoitin kirjoituksen ilmalämpöpumppuihin.

Ylös Bottom