Eli rivitalokaksio, jossa sähköpatterit seinillä. Koska lämmitettävää on vain 52m2, niin aivan parhaat ja tehokkaimmat pumput voisi unohtaa. Ne olisi jo turhan tehokkaita ja voisi olla myös hintaa liian paljon.
Eli mikähän voisi olla järkevä valinta tuollaiseen pieneen asuntoon? Täytyykö pysyä jossain laatumerkissä ja maksaa hieman enemmän (että toimii)?
Yksi myyjä ehdotti Mitsu AY pumppua, joka maksaisi 1300€ + asennus.
Hieman silti vielä kiinnostelee (luultavasti hinnan takia) Midea Solstice EZ 12, joka olisi 1350€ asennettuna.
Aika moni myyjä ehdottaa Gree pumppua, mutta ne olisi ainakin vähän kalliimpia, kuin tuo Midea, josta yksi tarjous.
Tuossa punaisella voisi olla melkein ainut järkevä paikka sisäyksikölle, koska takaseinälle ei mahdu. Ulkoyksikkö sitten tulisi hieman olohuoneen ikkunan alapuolelle, jos vain mahtuu siihen.

Eli mikähän voisi olla järkevä valinta tuollaiseen pieneen asuntoon? Täytyykö pysyä jossain laatumerkissä ja maksaa hieman enemmän (että toimii)?
Yksi myyjä ehdotti Mitsu AY pumppua, joka maksaisi 1300€ + asennus.
Hieman silti vielä kiinnostelee (luultavasti hinnan takia) Midea Solstice EZ 12, joka olisi 1350€ asennettuna.
Aika moni myyjä ehdottaa Gree pumppua, mutta ne olisi ainakin vähän kalliimpia, kuin tuo Midea, josta yksi tarjous.
Tuossa punaisella voisi olla melkein ainut järkevä paikka sisäyksikölle, koska takaseinälle ei mahdu. Ulkoyksikkö sitten tulisi hieman olohuoneen ikkunan alapuolelle, jos vain mahtuu siihen.

