Maahantuojan vastuu?

ejuvonen

Jäsen
Palautepisteet
1
Meillä FD25 vuodesta 2009 helmikuu asennus ja sulatusväli laskeutuu buuttauksen jälkeen tuonne 40 min seutuville. Alkuun voi olla 120 min.
Mutta summa summaarum, kaikenlaisia vippaskonsteja ukot on kokeillut ja osoitan syyttävän sormen Scanofficen suuntan !
Onhan se merkillistä, että ko. firma ei ole saanut tätä sulatusjaksoa kuntoon ja kaiken lisäksi sulatusvastus/kennosto rakenneratkaisu
on hyvin lapsellinen.
Veikkaan, että scanofficen henkilökunta haluaisi tehdä enemmän asioiden korjaamiseksi, mutta ainut jarru on
toimitusjohtaja/omistajat !
 

Mikki

Aktiivinen jäsen
Palautepisteet
68
Scanoffice ei varmaan juuri voi itse laitteisiin vaikuttaa. Maahantuoja kun se vain on ja pienellä markkina-alueella.

Mutta silti firma on todella surkea olemaan asiakkaiden puolella. Ovat lähes täysin hiljaa ongelmista mitä esim. Mitsun LN-25 sarjassa on ollut.
 

PolyEsko

Jäsen
Palautepisteet
23
Minusta tuntuu, että Scanoffisella on vain myyntitykkejä ja muita "lippaskenkämiehiä".
Teknistä osaamista ja ymmärrystä Scanofficen edustamista laitteista löytyy tämän palstan aktiivijäseniltä monin verroin enemmän mitä maahantuojalta.
Valmistajilta ei puolestaan löydy mielekiintoa lämmityspuolelle, koska sen osuus markkinoista varsin pieni.

Oli sitten kyse sulatuksista, ulkoyksikön jäätymisherkkyydestä tai muusta vastaavasta lämmityspuoleen liittyvästä.

Kysymys ei ole edes rahasta, vaan ymmärryksestä ja pienistä ohjelmiston fiksauksista ja ulkoyksikön pohjan paremmasta rakenteesta, ettei vesi jää siihen lillumaan ja jäädy sitten.
 

VesA

Moderaattori
Ylläpidon jäsen
Palautepisteet
57
Scanoffice ei varmaan juuri voi itse laitteisiin vaikuttaa. Maahantuoja kun se vain on ja pienellä markkina-alueella.

Mutta silti firma on todella surkea olemaan asiakkaiden puolella. Ovat lähes täysin hiljaa ongelmista mitä esim. Mitsun LN-25 sarjassa on ollut.
Maahantuoja on Ruotsissa.. scanno on vaan puskurina.
 

slpoy

Vakionaama
Palautepisteet
24
Minusta tuntuu, että Scanoffisella on vain myyntitykkejä ja muita "lippaskenkämiehiä".
Teknistä osaamista ja ymmärrystä Scanofficen edustamista laitteista löytyy tämän palstan aktiivijäseniltä monin verroin enemmän mitä maahantuojalta.
Valmistajilta ei puolestaan löydy mielekiintoa lämmityspuolelle, koska sen osuus markkinoista varsin pieni.

Oli sitten kyse sulatuksista, ulkoyksikön jäätymisherkkyydestä tai muusta vastaavasta lämmityspuoleen liittyvästä.

Kysymys ei ole edes rahasta, vaan ymmärryksestä ja pienistä ohjelmiston fiksauksista ja ulkoyksikön pohjan paremmasta rakenteesta, ettei vesi jää siihen lillumaan ja jäädy sitten.
Missähän on vain jäähdytykseen LN- malli sarjaa
 
Ylös Bottom