Miksi pimppu mainokset kyylää minua netisssä

holotna

Aktiivinen jäsen
  • Keskustelun aloittaja
Menimpä minä minne vain netissä, niin aina lävähtää maalämpö mainos taikka ilppi mainos nokille.
Luuleeko se netti että minä jotain ostaisin.

Samppa

Ylläpitäjä
Ylläpidon jäsen
Vs: Miksi pimppu mainokset kyylää minua netisssä

otsikossa on pieni kirotusvirhe, onneksi viimeinen kirjain ei ole lipsahtanut siihen u:n viereiseen kirjaimeen. ;D Jos etupäässä käyt lämpöpumppuaiheisilla sivuilla, niin google päättelee tästä aiheen kiinnostavan. Mainoksia näyttävien sivustojen aihealue/sisältö myös vaikuttaa osaltaan näytettäviin mainoksiin.

lmfmis

Vakionaama

Ainoo pumppuaiheinwn sivu on tämä, ja sama täällä.

...mainokset seuraa...

Onko minut myyty googlelle?

pumputon

Vakionaama

Ei minulle kyllä tule moisia pumppumainoksia.Kait ovat todenneet toivottomaksi tapaukseksi.
Tosin ei tuu puukattilamainoksiakaan... ;D

Samppa

Ylläpitäjä
Ylläpidon jäsen

Ei ketään ole myyty Googlelle, vaan Google omistaa osaltaan meidän kaikkien "nettiminät". ;D

Tarkennetaan että tämä sivusto ei itse kerää ja luovuta käyttäjistä mitään tietoa, vaan sen tekee Googlen ja muidenkin toimijoiden omat kikkareet, jotka toimivat sivustoista riippumatta.

Både

Kylmämestari

Niin, tästä syystä toisilla pyörii pumppumainokset ja toisilla pimpp...noh, tiedätte kyllä. ;D ;D ;D

VesA

Moderaattori
Ylläpidon jäsen

Samppa sanoi:
Ei ketään ole myyty Googlelle, vaan Google omistaa osaltaan meidän kaikkien "nettiminät". ;D

Tarkennetaan että tämä sivusto ei itse kerää ja luovuta käyttäjistä mitään tietoa, vaan sen tekee Googlen ja muidenkin toimijoiden omat kikkareet, jotka toimivat sivustoista riippumatta.
Juu. googlen pitäminen irti on aika vaivalloista, esmes gmailia ei oikeastaan kannattaisi käyttää lainkaan.. eikä mitään niiden toolbareja.

Caol Ila

Aktiivinen jäsen

Raksaaja sanoi:
Kaapatulla webbikameralla ;)
Pieni teipinpala weppikameranpäällä auttaa ainakin mua saamasta epäilyttäviä mainoksia.. /g015

Onhan se suositus tosin ihan yleisestikkin voimassa, ihan oman nettiturvallisuuden vuoksi. /a045b

S

sam123

Vieras

http://www.ghostery.com/about

Tällä sivustolla ei tule kuin "google adsense" blokkaus.

Ylös Bottom