Miksi pumppu mainokset kyylää minua netisssä

Samppa

Ylläpitäjä
Ylläpidon jäsen
Juuri tässä aloin testailemaan, en ole saanut vielä moista mainosta silmilleni. Mutta ei noita tänne halutakaan, minä tutkin asian, mutta en välttämättä ihan muutamaan tuntiin vielä. Pitää tehdä töitä... Katson tässä vkl aikana kuntoon, muistuttakaa tässä jos huomenna aamupäivästä vielä näkyy ;)

korsteeni

Aktiivinen jäsen
ei näy mainoksia, ensimmäistäkään

1613714583669.png

Samppa

Ylläpitäjä
Ylläpidon jäsen
Tarkistin ja kyllä, Google oli käynnistänyt jonkin automaattisen kokeilun ajanjaksolle:

Kestoinfo_outline
89 päivää jäljellä
18. helmik. 2021–19. toukok. 2021

Ilmeisesti osalle tulee koko näytön mainoksia tuon aikana. Keskeytin kokeilut tähän

timbba

Vakionaama
Mä käytän @Samppa sun tapaan Brave -selainta. Ennen ei näkynyt mainoksia sivustolla, mutta nyt näyttäisi näkyvän. Onkoha jokin muuttunu jossain? Joko Bravessa tai sivustolla? Brave versio on 1.20.130.

Liitteet

• Kuvakaappaus 2021-02-25 12:36:27.png
    Kuvakaappaus 2021-02-25 12:36:27.png
    382,2 KB · Katsottu: 11

Samppa

Ylläpitäjä
Ylläpidon jäsen
Mä käytän @Samppa sun tapaan Brave -selainta. Ennen ei näkynyt mainoksia sivustolla, mutta nyt näyttäisi näkyvän. Onkoha jokin muuttunu jossain? Joko Bravessa tai sivustolla? Brave versio on 1.20.130.
Bravestahan saa tuon eston myös pois päältä. Tarkista että mikä sen tilanne.
Screenshot_20210225-133913__01.jpg

timbba

Vakionaama
Bravestahan saa tuon eston myös pois päältä. Tarkista että mikä sen tilanne.
Kotikoneella samalla selaimella ei mainoksia ja tää toistui siis työkoneella. Pitääpä tarkistaa huomenna, mutta muistelisin että se oli kyl päällä. Palailen asiaan mikäli viel ongelmia on...

timbba

Vakionaama
Kotikoneella samalla selaimella ei mainoksia ja tää toistui siis työkoneella. Pitääpä tarkistaa huomenna, mutta muistelisin että se oli kyl päällä. Palailen asiaan mikäli viel ongelmia on...
Tarkistin, että päällä oli toi mainosten esto.

Lopulta jyräsin Braven kaikki profiiliasetukset roskakoriin ja aloitin puhtaalta pöydältä. Nyt ei näy taas mainokset. En tiiä mikä bitti oli poikittain :hmm:

Ylös Bottom