Täältä löytyisi pahvilaatikollinen putkiasennustavaraa. Pitää ihan inventoida mitä kaikkea, mutta messinkiosaa ja sitten ”reikätankoa”, eli asennuskiskoa pari salkoa.. oiskohan täällä kiinnostusta? Ois kiva pari markkaa noista saada mutta toki poiskin haluan jaloista ”kaikki kerralla” tyylisesti.
Anteeksi huono ilmaisu. Kunpa oltaisiinkin ItaliassaMitä tarkoittaa "täältä"?
Ei ole kyllä hinnalla pilattu. Myyntikanava vain ei tavoita mielestäni kovin hyvin mahdollisia ostajia.Käyttämätön valloxin digit 2 Se. Hinta 500EUR.
Jos haluat nähdä sisällön, kirjaudu sisään tai rekisteröidy
Katso muun muassa julkaisuja ja kuvia Facebookissa.www.facebook.com
Siihen saisi vielä hankittua erikseen ulkoyksikönkin ihan järkevään hintaan uutena.Tuollainen sisäyksikkö löytyisi Riihimäen Vahinkotavarakeskuksesta tarvitsevalle.
puoltoista tonnia kalliimpi kuin mlptukku, taloon.com on kyllä kallis paikka, kuka sieltä ostaa ja mitä...ei ihan kuulu tänne mutta taloon.com on alennukset nyt
![]()
Invertteri-maalämpöpumppu Nibe F1255 3-12
NIBE F1255 on Pohjolan eniten myyty invertterimaalämpöpumppu! Kaikenkattava lämpöpumppu mukautuu automaattisesti rakennuksen energiantarpeeseen, eikä muutoswww.taloon.com
Olen ostanut sieltä hyvin eristetyn ulko-oven lukkoineen heloineen päivineen, se diili oli kyllä hyvä.puoltoista tonnia kalliimpi kuin mlptukku, taloon.com on kyllä kallis paikka, kuka sieltä ostaa ja mitä...
Taloon.com on täys kusettajafirma. Laittomia jatkuvia "alennusmyyntejä". Tuosta tulikin mieleen että minulla on todisteita tuosta huijaamisesta. Täytyisi laittaa asia kuluttajaviranomaisille.
No ovia on tuolta melkein myös ostanu, mutta erillistarjoukset muualta kuitenkin voittaneet...noissa ne oli kohtuu lähellä hinnoissa.Olen ostanut sieltä hyvin eristetyn ulko-oven lukkoineen heloineen päivineen, se diili oli kyllä hyvä.
Kiitos mielipiteestä. Laskin hinnan 600€. Hyvää joulua.Omasta mielestä liian kova pyynti tuo melkein täysi hinta, joku 600€ oma näkemys
Sisäpiirin tietoa, että noista suurimmasta osasta on kaupat tehtyFacebookissa olisi nippu Purmon 2v. vanhoja pattereita, Etelä-Pohjanmaalla. Ihan reilun kokoisiakin.
katso liitettä 68317