Nimim. Pitääkö olla huolissaan.

Arska69

Tulokas
1000079345.jpg
1000079350.jpg
1000079349.jpg


Onko tuollainen automaatti sulatus normaalia, että sulattaa vain osittain, ja entäs tuo värillinen neste ulkoyksikön alla sulatuksen aikana? Sulatin muutama päivä sitten kuumalla vedellä kennot.
 

HelaKammo

Vakionaama
No jopas on asennettu ahtaasti seinää vasten, ei minkään koneen ohje salli tuollaista etäisyyttä. Näyttää pikemminkin kevyen ILP:n telineelle, kun koko höskä vinossa eteenpäin, jos kuvasta voi jotain päätellä.

Lienee vajausta, näyttää siltä, että kannattaa varautua pahimpaan. Jos sitä korjaa tai hankkii uuden, niin maateline ihmeessä tilalle.
 

Jurtsi

Aktiivinen jäsen
Olisin kanssa huolissani jos se kylmäainetta olisi. Outoihin paikkohin sitä näyttää lentävän vaikka sitä hieman epäilen.
 

jamseil

Aktiivinen jäsen
Jos oikein ymmärsin kuvista, niin vuotaa koneen alle ehkä kennon kohdalta. Voi olla kennon alin putki jäätynyt rikki, kun pohjalevyn sulanapito vastus mennyt rikki.

Vajaukseen viittaa myös tuo kennon osittainen jäätyminen.
 

Kellarinlämmittäjä

Oppimiskäyrällä
Itseäni ihmetyttää, mihin sulatusvedet ovat joutuneet kun niistä ei näy merkkiäkään? Öljyvuoto voi olla toki esim. kompressorista mutta yleisin paikka mahtaa olla höyrystimen kennon alimmat putkirivit ja silloin sen öljyn pitäisi tulla sinne missä vesikin on. Jos vedet johdetaan jonnekin sisälle tai maanalle, silloin öljynkin olisi pitänyt mennä vesien mukana sinne. Jos suuntana olisi vaikkapa pannuhuone, sieltä pitäisi öljyerotuskaivosta löytyä runsaasti öljyä. Sentään kymmenkuntavuotta valmistuspäivästä kestänyt.
 

Jurtsi

Aktiivinen jäsen
Tää nyt jäi ikävästi vähä piippuun et oliko vaan kissan kusta eikä öljyä :( Arska ei ollutkaan oikeasti huolissaan.
 

Sakari

Jäsen
No jopas on asennettu ahtaasti seinää vasten, ei minkään koneen ohje salli tuollaista etäisyyttä. Näyttää pikemminkin kevyen ILP:n telineelle, kun koko höskä vinossa eteenpäin, jos kuvasta voi jotain päätellä.

Lienee vajausta, näyttää siltä, että kannattaa varautua pahimpaan. Jos sitä korjaa tai hankkii uuden, niin maateline ihmeessä tilalle.
No jopas on asennettu ahtaasti seinää vasten, ei minkään koneen ohje salli tuollaista etäisyyttä. Näyttää pikemminkin kevyen ILP:n telineelle, kun koko höskä vinossa eteenpäin, jos kuvasta voi jotain päätellä.

Lienee vajausta, näyttää siltä, että kannattaa varautua pahimpaan. Jos sitä korjaa tai hankkii uuden, niin maateline ihmeessä tilalle.
100mm tai enemmän joka olisi kyllä parempi.
No jopas on asennettu ahtaasti seinää vasten, ei minkään koneen ohje salli tuollaista etäisyyttä. Näyttää pikemminkin kevyen ILP:n telineelle, kun koko höskä vinossa eteenpäin, jos kuvasta voi jotain päätellä.

Lienee vajausta, näyttää siltä, että kannattaa varautua pahimpaan. Jos sitä korjaa tai hankkii uuden, niin maateline ihmeessä tilalle.
 

Liitteet

  • 1E6297FD-6880-4F86-86E7-C68FE71EAEE7.jpeg
    1E6297FD-6880-4F86-86E7-C68FE71EAEE7.jpeg
    37,1 KB · Katsottu: 42

HelaKammo

Vakionaama
No on kyllä aika alkmittainen etäisyys, johan tuo ahdistaa ja jo kylmentää seinääkin ihan eri tavoin. Tuleeko jopa hiukan imua seinäpintaan.

Toshiba näkyi olevan min. 50 cm, moni muu 20-30 cm, 10 on todella ahdas rako, joka kuvasta päätellen ei edes toteutune?

Joka tapauksessa enempi parempi, kun uutta laittaa.
 
Back
Ylös Bottom