Hei! Onko kokemuksia ILP.
Mulla vuoden vanha Gree SP35.
Ei lämmitä kunnolla yli 15 asteen pakkasissa. Oli täysin ryytynyt kun tulin biikon mökkireissusta. Jätin lämmöikisi kotiin 19 ja kun tuli takaisin, kotona oli kivat 14. Gree puski vain kylmää ilmaa. Se tauottaa mielestäni muutenkin liikaa. Se on myös kovaääninen ulkona ja nyt pakkasilla yli 20 myös sisäyksikköä on huudatettava lähes täysillä.
Mulla vuoden vanha Gree SP35.
Ei lämmitä kunnolla yli 15 asteen pakkasissa. Oli täysin ryytynyt kun tulin biikon mökkireissusta. Jätin lämmöikisi kotiin 19 ja kun tuli takaisin, kotona oli kivat 14. Gree puski vain kylmää ilmaa. Se tauottaa mielestäni muutenkin liikaa. Se on myös kovaääninen ulkona ja nyt pakkasilla yli 20 myös sisäyksikköä on huudatettava lähes täysillä.