Otsonaattori pieneen tilaan?

fraatti

Vakionaama
Onko tämä riittävän tehokas otsonaattori pieneen saunamökkiin?
Tuollainen ei taida olla oikein hyvä jatkuvasti käytettynä? Toki saunassa vaihtuu varmaan ilma ja näinollen otsonikin häviää muttei se otsonointi kai niitä ongelmia poista. Jos käyttö on satunnaista niin saisiko jostain vuokrattua tuollaisen kun ei näytä olevan mikään ilmainen aparaatti.

Viimeksi muokattu:

JaTR

Tulokas
  • Keskustelun aloittaja
Ei mikään. Tarkoitus on mainostaa omaa tai edustamaansa kauppaa
Minulla ei ole tosiaan mitään kytköksiä kyseiseen verkkokauppaan. Tilasin sieltä aikaisemmin jääkairapaketin ja akulla toimivan monitoimikoneen. Toimitus tuli nopeasti, siksi olen katsonut otsonaattoria tuolta.

On tosi, että monet muutkin verkkokaupat toimittavat nopeasti ja hinnat ovat aika lailla samat. Verkkokaupan toimivuus testataan oikeasti vasta sitten, kun pitää reklamoida tuotteesta. TIlasin aikaisemmin tasaisesti eräästä toisesta verkkokaupasta. Tavarat tulivat aina nopeasti, mutta kun piti tehdä ensimmäinen reklamaatio toimimattomasta tuotteesta, kaikki ei tosiaan mennyt ihan putkeen. Tämän verkkokaupan reklamaatioiden käsitttelystä minulla ei ole mitään kokemusta.

Sitten aiheeseen. Haen kohtuuhintaista otsonaattoria yleiskäyttöön. Tuo noin 20 m2:n mökki on se pääkäyttökohde. Tarkoitus on käyttää muuallakin, kunten esim. veneessä ja mahdollisesti ns. päämökissä, joka on noin 45 M2. Hinnat ovat nykyään sitä luokkaa, ettei sitä viitsi alkaa vuokraamaankaan.

Kiitos tuosta valistuksesta otsonaattorin käytön vaaroista. Pitää tutustua oikeasti niiden käyttöön ennen tilaamista. Olenko ymmärtänyt oikein, että jos otsonoin esim. saunamökin, emmekä käytä sitä vaikka viikkoon ja myös tuuletamme sen hyvin, otsonaattorin käyttö on turvallista.

Viimeksi muokattu:

rassi

Aktiivinen jäsen
Miksi kaikki viestisi kaikilla foorumeilla koskevat vain dii****.com verkkokauppaa tai sen tuotteita?

on sitten kyseessä otsonaattori, kaira, leatherman tai milwaukeet. Toki voin olla väärässä, mutta... :)

Ylös Bottom