Kun pumppu on pois päältä, erillinen lämpötila-anturi näyttää 20,5 °C ja pumpun oma lämpötila-anturi 21 °C. Kun kytken ilmalämpöpumpun päälle, ja laitan vaikka lämpötilapyynniksi 24c lämpötila nousee muutamassa minuutissa 25 asteeseen, jolloin pumppu siirtyy idle-tilaan ja alkaa puhaltaa viileää. Lämpötila laskee, ja hetken kuluttua pumppu alkaa taas lämmittämään. Oiskohan tolle lämpötila anturille jotain tehtävissä? Säädin sen jo offsetilla -3 astetta.