Pakkanen -33c ja kiristyy

Kottinen

Tulokas
Mitä tekee flapship 25 kun mennään -40c ? Toistaiseksi tulee lämpöä -33c pakkasella mutta pysähtyykö/hajoaako pumppu jos tulee -40c? Jos pysähtyy niin miten uudelleen käynnistys ?
 
Back
Ylös Bottom