Panasonic 12kW K-sarja All in one T-Cap

Junimi

Tulokas
Moron,

Onko kokemuksia Panasonic 12kW K-sarjan All in one T-Cap vilpistä?
Onko vastinetta rahoille vesikierto lattialämmitystaloon 152m2 ja puolilämpöisen 40m2 autotalliin lämmittäjäksi?

On ajatus liittää Pana lattialämmityksen paluukiertoon asennettavaan pieneen puskurisäiliöön, tämä siksi kun talossa on
puulämmitys joka ruokkii 2000L varaajaa. Varaajaan asennan toisen lv kierukan jotta Panalle johdettava kylmävesi esilämpiää isossa varaajassa.
Kaikkien kytkentään tehtävien muutoksien tavoite asennuksessa on että voi puulämmittää kun haluaa ja samoin myös viettää leppoisaa sohvaelämää vilpillä lämmittäessä. Kylmänveden esilämmityksellä voisi myös lämmittää käyttöveden kokonaan puulla.

Puulämmityksen ja Vilpin valinta tapahtuisi sovelluksella laittamalla Vilpin pyynti puskurisäiliölle niin alas ettei käynnistyisi.

Onko em. kytkentä järkevää?

Kyselee 2013 vuodesta puulla lämmittänyt.
 

Junimi

Tulokas
  • Keskustelun aloittaja
  • #2
Moron,

Onko kokemuksia Panasonic 12kW K-sarjan All in one T-Cap vilpistä?
Onko vastinetta rahoille vesikierto lattialämmitystaloon 152m2 ja puolilämpöisen 40m2 autotalliin lämmittäjäksi?

On ajatus liittää Pana lattialämmityksen paluukiertoon asennettavaan pieneen puskurisäiliöön, tämä siksi kun talossa on
puulämmitys joka ruokkii 2000L varaajaa. Varaajaan asennan toisen lv kierukan jotta Panalle johdettava kylmävesi esilämpiää isossa varaajassa.
Kaikkien kytkentään tehtävien muutoksien tavoite asennuksessa on että voi puulämmittää kun haluaa ja samoin myös viettää leppoisaa sohvaelämää vilpillä lämmittäessä. Kylmänveden esilämmityksellä voisi myös lämmittää käyttöveden kokonaan puulla.

Puulämmityksen ja Vilpin valinta tapahtuisi sovelluksella laittamalla Vilpin pyynti puskurisäiliölle niin alas ettei käynnistyisi.

Onko em. kytkentä järkevää?

Kyselee 2013 vuodesta puulla lämmittänyt.
 

Junimi

Tulokas
  • Keskustelun aloittaja
  • #3
Hups, tais tulla ilmalämpöpumppujen puolelle. Voiko joku siirtää jos on väärässä paikassa?
 
Back
Ylös Bottom