Olen asentamassa käytöstä poistettua Panasonic ilmalämpöpumppua toiseen kohteeseen. Löytyisikö kytkentäohjetta sähköille. Sisäyksikössä oli L,N ja 1,2,3 sekä suojamaadoitus liitäntäpisteet. Ulkoyksikköä CU-NE9NKE en tällä hetkellä pääse näkemään. Löytyisikö joltain tuohon kytkentäohje, että ei ihan arpomaan tarvitsisi ruveta. Kuukkelista ei juuri ollut apua. Yllensä nuo ovat johdotukset on selkeästi merkitty, mutta tuosta vehkeestä en löytänyt.