Asennettiin mökille otsikon mukainen ilp. Siinä on ylläpitomoodi 8-15 c mutta kun säädän tuon päälle 14 asteeseen, pumppu puhaltaa koko ajan todella kovalla ilmavirralla. Tuleva ilma varmaan on pyydetyn lämpöistä mutta puhallus on kova. Kun säädän pumpun heatille alimpaan mahdolliseen eli 16 asteeseen, puhallus on miellyttävää.
Toimiiko tuo ylläpitolämmitys todellakin noin kovalla puhalluksella ja miksi? Kannattaakohan tuota ylläpitomoodia käyttää 14 asteella vai laskea lämpötilaa alemmas? Vai pitää suosiolla heat päällä 16 asteessa?
Toimiiko tuo ylläpitolämmitys todellakin noin kovalla puhalluksella ja miksi? Kannattaakohan tuota ylläpitomoodia käyttää 14 asteella vai laskea lämpötilaa alemmas? Vai pitää suosiolla heat päällä 16 asteessa?