Vanhasta Mitsu FH25 ilmeisesti aika alkaa jättämään. Kylmä aineita on täytetty kolme kertaa viimeksi viikko sitten. Hetken pelaa ok. Mutta nyt viikon päästä ei enää kylmää puhalla.
Tilalle tarvittaisiin pikaisesti korvaava ilppi ja otsikon Panoja löytyisi hyllystä K-Raudasta edulliseen hintaan.
100m2 lämmityksestä pitäis selvitä myös. Mutta onko noista panoista kumpi parempi ja riittääkö samaan kuin MItsu toimiessaan?
Alkaa aika kalliiksi tulemaan noi huoltokäynnit.
Tilalle tarvittaisiin pikaisesti korvaava ilppi ja otsikon Panoja löytyisi hyllystä K-Raudasta edulliseen hintaan.
100m2 lämmityksestä pitäis selvitä myös. Mutta onko noista panoista kumpi parempi ja riittääkö samaan kuin MItsu toimiessaan?
Alkaa aika kalliiksi tulemaan noi huoltokäynnit.
